expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 10. 2014.

Izvinite, glupa sam...

Hello dollies!

Cudan naslov, ali istinit...
Jer sam vam ove nedelje obecala jos makeupa, obecala sam vam NMS, obecala sam vam nastavak romana, obecala sam vam jos jedan haul...
Samo, ja STVARNO nemam kad.
Pokusacu, ali nista ne obecavam, veceras kasno da objavim haul i jos jedan makeup.
Molim vas izvinite.
Stvarno nije do mene.
Imam mnogo obaveza i mnogo da ucim, a kad nije skola onda je porodica jer mi je mama u Rusiji a tata u Svetskoj, a tetka mi je u Parizu, i onda moram da pomazem baki da cuva troje sece (Nikolu racunam u dete jer je od prilike tog mentaliteta -.- a i tako se ponasa).
Tako da vas molim da me razumete.
Pokusacu kasno veceras i sutra popodne da objavim jos nesto,koliko stignem.

I molim devoojku po imenu Ema Krema da prestane da hejtuje moje postove.
Ako ti se ne svidjaju, nemoj ih citati.

Izvinite jos jednom.
Ne ljutite se?

-Natalija

3 коментара:

  1. Анониман29.10.14. 19:51

    Ma nisi glupa..Svako ima svoje obaveze...
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.10.14. 20:35

    Ne, naravno da nisi glupa. Postoje stvari koje su mnogo prece od StarDoll-a, razumijem te. :)
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.10.14. 10:47

    Samo sam se šalila xD Sorry ako sam te uvrijedila :)

    ОдговориИзбриши