expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 10. 2014.

Spojleri

Hellou...
Danas nema niceg novog,a mene mrzi da objavim postove koji su vec na radnoj verziji...
Ne znam sta mi je :/
Nemam volju za pisanje :|
A i vi ste neaktivni,ne komentarisete...
Ja cu mozda objaviti neke postove danas,ali tako sam lenja danas ufff...
Nego da predjemo na post!
Danas su nam stigli ovi spojleri:

Verovtano su neke besplatne stvari...
Meni je sve jedno i da stignu i da ne stignu uskoro,jer ne skidam besplatne stvari

Sta mislite da ce biti?
Radujete li se?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01 ♥

3 коментара:

  1. Анониман19.10.14. 08:27

    Ništa posebno!Ni ja nisam baš obožavatelj..
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.10.14. 18:11

    Pa i ne radujem se baš.Ni ja nikada ne skidam besplatne stvari jer uvek nisu neke prelepe stvari nego nešto što nije baš lepo.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.10.14. 13:46

    Ne radujem se :( Besplatne stvari obicno budu ruzne i ne budu moj stil..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши