expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 10. 2014.

Get Cara Delevingne's look ♥

Hellouu!
Kako ste mi?
Ja ne bas najbolje,jutros mi je bilo toliko lose da nisam otisla u skolu :|
Sad mi je malo bolje pa sam odlucila da napisem post.

Ako uplatimo stardolare ili ss clanstvo,odbijamo na poklon stvari sa slike
To su ova crna haljina,stikle i kais
Posto ce sutra Noc vestica,ocekivala sam da Stardoll napravi mozda nesto kao onaj Summer Heat,ali izgleda da nije :|
Svakako moram da uplatim sutra je je proglasenje FTS-a u nedelju.
Ako uspem da nagovorim roditelje,onda uplacujem sutra,a ako ne onda moram da stedim cele sledece nedelje da bih uplatila xD

Da li vam se svidja ova ponuda?
Uplacujete?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

4 коментара:

  1. ja necu da uplacujem jer mi je glupo za igricu da dajem pare radije bih sebi kupila neku stvar
    bekaminaemka

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam uplatila stardollare (roy sam )i dobila ovo!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.10.14. 13:54

    Ja neću uplaćivati niti stardollare niti superstar članarstvo.Stvari sa slike nisu ni lepe a nisu ni ružne.Kako da kažem negde između lepog i ružnog su.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман1.11.14. 11:32

    Meni se ne svidjaju stvari i ne mislim uplacivati ss clanstvo!
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши