expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 10. 2014.

NMS1# Sta svaka devojka treba da ima u svom salone lepote? + Upoznavanje!

Hello dolls!

S'a ima? :D
Ne znam sta mi je sad xD
Verovatno sam super-duper raspolozena jer sam cula da postoje sanse da dobijem beli IPhone 5C za rodjendan *Q*
Tako da sad moram da budem savrsena cerka, sestra i ucenica, i da sredjujem sobu i pomazem mami i ne svadam se sa Nastasijom i ne bijem se sa Nikolom i ucim kao luda, ali ipak *-*

Ok, dosta!
Idemo na temu!
Grafika:

Imamo sve?
Krecemo! :D

Evo devojaka koje su se prijavile za moju skolu sminkanja:

kristina1Silk
MissMaki1
missmilica003
PrincessAntea99
nicole321cool2
MilenaColl27
LadyBugHaha
Mini-Maus.
mirhacool
katyperylove16
fancyM.M.
CelebJasna
AnaSosic1
EmanaaKoll
marijamakimaka
Shinymomomom
vampirelady33
AngelaSmileGirl
stilsmart
DivaKata

Ok, imamo nasu listu!

Hvala svim devojkama koje su se prijavile. :)

Molim sve devojke koje su se prijavile gore a NEMAJU SOSD karticu da se jave u komentarima da bih im napavila kartice (dobicete ih u sledecem izdanju NMS-a).

Sada, neke od vas su imale neka pitanja u komentarima, tako da cu ja sad odgovoriti na njih. :)

Nemam SOSD karticu. Mozes li je napraviti?

Da, naravno, sve koj ih nemate dobicete kartice.

Kako da spasem SOSD karticu u komp?

Kaze se sacuvam, ne spasem (verovatno si to pomislila zbog 'Save' na engleskom). Pritisnes na karticu desnim klikom i onda na 'Save image' ili 'Sacuvaj sliku' i onda joj das ime i sacuvas je. :)

Moramo li sebe da sminkamo? Ja nemam bas puno sminke.

Ne. Mozete da nemate nimalo i mozete da imate dvadeset stranica, nema veze.

Okej, pa, to bi bilo to!
Inace, dacu vam raspored casova i postova koji ce biti napisani u NMS seriji.
Bice ih ukupno 20.

1. Sta svaka devojka treba da ima u svom salonu lepote?

2. Obrve, kosa, oci i ten - komponente koje se moraju slagati
3. Sminkanje skladno obliku ociju
4. Koja je vasa boja?
5. Senke za oci
6. Test (Oblasti 1, 2, 3, 4, 5)
7. Olovke za oci
8. Trepavice i maskare
9. Ajlajneri
10. Test (Oblasti 7, 8, 9)
11. Obrazi - konture, rumenila i oblik lica
12. Usne - Boje, oblik i sklad sa ostatkom sminke
13, 14, 15, 16. Vezbanje
17. Priprema za veliki test
18. Veliki test (sve oblasti)
19. Ocenjivanje i dodela diploma
20. Matura

Sad idemo na ansu prvu lekciju, a to je sta je to sto svaka devojka treba da ima ako zeli da nauci da sminka. Pa, pocnimo! :)

#Oci
-Senke-
Ok, dakle, dve senke koje MORATE da imate su crna i bela. Ostale su po vasem izboru - mogu biti bilo kojih boja koje se vema dopadaju. Predlazem da imate najmanje 3 razlicite boje, da biste mogle da menjate izgled kad pozelite.

-Maskare, ajlajneri i olovke-

Crni i beli ajlajner, crna i bela olovka i crne maskare za volumen i duzinu. Sto se tice boja, ne preporucujem osim u slucaju olovaka, ali pazljivo i tada. Mislim da je ovo sasvim dovoljno.Mada, ako vec zelite boje, predlazem braon olovku.

#Usne
Ok, trebace vam jedan providan sjaj kojio je najvauniji (mozete ga skinuti i besplatno),dva  svetla karmina, jedan crveni i jedan sjajni LUXE karmin. Luce mozete staviti na usne i onda preko njega preci sa bilo kojim karminom. Taj karmin ce dobiti sjaj.

#Lice
Konture lica se veoma vazne. One su takodje jeftinija i prefinjenija verzija maske za lice. Ako je vasa koza tamnija, uzmite braon rumenilo i koristite ga kao bronzer. Ako je svetlija, idite na narandzasto-smedju. Imajte beli ili vsetlo-zuckasti hajlajter (kao belo rumenilo) i stavite ga ispod ociju u lukovima, od nosa pa do usiju. I za kraj, jedno rumenilo u boji (crbeno, roze, kajsija, svedejno). Moje je od Akademije i potpuno mi je okej, pa nije bilo potrebe da kupim novi.

I, to bi bilo to oko toga sta vam treba!
(NE morate da imate ovo da biste ucestvovali ovde).
Pa, kako vam se cini prvi cas?
Ako nemate SOSD karticu, OBAVEZNO se javite dole da vam je napravim.
Kako vam se cini?

15 poena.

-Natalija

20 коментара:

  1. Ja nemam SOSD karticu i AngelaSmileGirl moja sestra
    možeš nam napraviti?

    ОдговориИзбриши
  2. Nemam SOSD karticu :(

    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  3. Nemam sosd karticu, a i nemam sd da kupim tolilo sminke ahahaa :p xd

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  4. A daj.Ja se nisam stigla prijaviti.>.<

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19.10.14. 22:47

    Nemam SOSD karticu, možeš li da mi je napraviš? :-)

    - CuteGirlTara

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман20.10.14. 12:21

    Nato nemam sosd karticu i hakovana sam tako da kad budem bila odhakovana (ako :() cu uraditi marijamakimaka

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.10.14. 13:03

    Hejj Natalija hvala ti što si mi pomogla.Sad sam ponosna učenica :DSamo mi napravi SOSD karticu :)
    katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  8. super post, inace nemam sosd karticu,
    vampirelady33

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман20.10.14. 13:54

    Jako mi je drago sto sam se prijavila. Super ideja! Ja imam SOSD karticu:))♥ Mozes li mi samo nesto reci, kako da skinem besplatno sjaj za usne koji si pomenula u postu?
    ~fancyM.M.<3!

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман20.10.14. 14:02

    Ja imam SOSD karticu.^--^
    nače,post je jako koristan i dug.:')
    Ja ne volim previše da šminkam moju lutku.:D
    Koristim trepavice,crnu senku i crnu olovku.;c

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман20.10.14. 14:03

      Ja imam SOSD karticu.^--^
      Inače,post je jako koristan i dug.:')
      Ja ne volim previše da šminkam moju lutku.:D
      Koristim trepavice,crnu senku i crnu olovku.;c

      mirhacool

      Избриши
  11. Анониман20.10.14. 14:02

    Ja imam SOSD karticu.^--^
    Inače,post je jako koristan i dug.:')
    Ja ne volim previše da šminkam moju lutku.:D
    Koristim trepavice,crnu senku i crnu olovku.;c

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман20.10.14. 14:05

    Ja,se nisam stigla prijavit :/// mogu se sad??
    P.S. Nemam ni ja SOSD katricu! :D Samo kaži Milici nek mi ju ona pošalje na mail,ona zna moj mail,mislim mogu ga reć i Vama :D
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман20.10.14. 16:54

    Ja sams e stigla prijaviti i jako mi je drago zbog toga, a SOSD karticu imam ali mi ju je sestra izbrisala iz kompa. >.< Ma nema veze, sada cu ju ja pronaci izmedu starim postovima, mozda nadem, negdje.:) Hahaha.,♥♥♥ Nacu ja to.:) Inace post je dug i jako koristan.:* Inace nemam bas puno sminke i mislim da necu kupovati sve sto si nabrojala.:)♥ Nemam ni toliko sd.:/ Pokušat ću.:)♥ Jedva cekam dalje.:)♥
    -DivaKata:*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман20.10.14. 17:03

      I jedva cekam dalje, posebno me zanima matura i ispit.:) Hahha.♥ Mislim da cd eovo biti bas zabavno.:*
      -DivaKata

      Избриши
  14. Imam 6 senki,4 su u boji,a 2 crna i bijela.Imam 2 rumenila,jedno je crveno,a jedno roze,a sto se tice karmina imam 3 svetla,jedan iz Sephore,drugi iz akademije a treci sam skinula besplatno s interneta.Imam i crveni karmin,jos sjajni da preuzmem s interneta,a za Luxe stvarno nemam novca jer sam sve potrosila.xD Imam obicnu crnu maskaru,crnu maskaru za volumen,crni ajlajner,bijelu olovku za oci,jos nemam bijeli ajlajner i crnu olovku za oci..Ostalo mi je samo 3 sd,a za bijeli ajlajner i crnu olovku je ukupno potrebno 8sd.:/
    Znaci jos je potrebno sjaj *instaliracu preko interneta kasnije*,LUXE karmin za koji nemam novca *zao mi je*:/,crna olovka i bijeli ajlajner..
    Nadam se da je dovoljno ono sto imam a za ova 4 predmeta cu se potruditi da pronadjem,

    -EmanaaKoll :)

    ОдговориИзбриши
  15. Nemam Sosd karticu, ocena za rubriku:1 000 000!!!!!!!(Kupicu vecinu ove sminkeeeeee!!!!!)
    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши