expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

4 jesenja outfita + poklon! ♥

Hellou. (:
Odlučila sam da kopiram Nataliju i napišem ovaj post! ;D
Šalim se,već 5 dana imam ideju da ga napišem,ali me je izuzetno mrzelo da otvaram blogger... :'3

Sada je 15.10,jesen je već u toku,i zato treba da na Stardoll-u počnemo da nosimo jesenje outfite,kako bi smo još dočarali ovo godišnje doba. :)

Ovde ćete naći Top 1O outfita koje sam 'stvorila' za jesen,i koje ću verovatno nositi. :D

-------------------------------------------------

(Kliknite na sliku da biste je uvećali)
Ovakav outfit bih ja nosila u stvarnosti. Jako mi se sviđa,jer je baš jesenji sa ovim džemperom i čizmama. :D
Džemper i majica nažalost više nisu dostupni,majicu vrlo lako možete pronaći na Bazaar-u i po 10 sd,ali džemper je teđko naći ispod 70 sd. Ako Vam je puno da toliko platite,sačekajte ga u Callie's Picks! ♥

(Kliknite na sliku da biste je uvećali)
Potrudila sam se da sve stvari iz ovog outfita budu dostupne,što i jesu! :D
Ovaj outfit me podseća na one 'Street outfits' koje ja obožavam da nosim.. ♥

(Kliknite na sliku da biste je uvećali)
Ovo je jedan Girly outfit,u kom su sve sstvari osim farmerica u sc! :D
Baš mi se sviđa što je tako ženstven. *---*
Napomena: Ako želite da isprobate ovaj outfit,ispod ove košulje obucite običnu belu majicu,jer je košulja providna i onda bi se provideo deo ovog kaiša kojeg sam iskoristila kao torbicu. xD

(Kliknite na sliku da biste je uvećali)
Ovo je outfit za one koji vole,i imaju rare stvari. Samo je ova majica dostupna,a i ona košta 16 sd.
Ovo je outfit za malo imućnije članove Stardoll-a. (:

Sad kad sam napravila ovih 5 outfita,sigurno se čudite šta je sa onim poklon? :D
- Ko prvi komentariše ovaj post,i potpiše se,dobiće ovo:
Znam da je poklon bezveze,ali sam skroz bankrot! ._.
P.S; Ako ne znate šta ovo piše,piše SOSD! xD ♥

xoxo,
- Ancika004 ♥





5 коментара:

  1. Анониман15.10.14. 15:30

    Super!
    katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.10.14. 15:31

    Prvi outfit mi se najvise svidja,ali ni drugi nisu losi.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.10.14. 15:32

    Yes!Ja ću dobiti košulju,jejeje!!
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.10.14. 13:54

    Zadnji outfit mi je definitivno najljepsi, ali i ostali su super! Steta sto necu dobiti poklon, mada vec imam tu kosulju. :3
    ~fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши