expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

Q&A - Meet me better - odgovori na pitanja!

Hello dollies!
Pisem moj treci post danas! xD

Sad sam bila na nekoj radionici za snimanje filmova, dobili smo profesionalne kamere i snimacemo kratki film! Ja sam dobila ulogu zle devojke (negativke) i sminkerke!!!!
TOLIKO sam srecna sto sam dobila da sminkam ostale glumce i glumice...
Moja BFF je streberka koju ja zlostavljam, jer sam ja kao bully (siledzija) :3

To vas ne zanima, idemo na post!

Verovatno se ne secate ovog posta, gde sam vas zamolila da mi postavljate pitanja o meni koja vas zanimaju!
Bilo je vise od 150 pitanja, a ja sam odabrala 15 po meni najzanimljivijih, i resila sam da odgovorim na njih!
Pa da pocnemo!

Da li pevas kad se kupas ili tusiras?
Da, pevam. Pevam pesme koje su mi usle u glavu tog dana i pravim se da je tus mikrofon.

Kome si poslednji put opalila samar?

Nikoli, malopre kad mi je ukrao sjaj za usne i podmazao mi starke s njim, pa sam se okliznula i zamalo se slomila niz stepenice.

Imas li neku cudnu fobiju?

Imam. Strasno se plasim vatre. Nikada ne smem da budem blize od 10 m kad se pali logorska za 1. maj, i nikad ne smem da okinem upaljac ili sibice, jednostavno se strasno plasim vatre....

Kako bi opisala sebe u jednoj reci?

Smotana.

Sta bi promenila kad bi mogla da vratis vreme?

14. maja 2014. godine ne bih izasla iz kuce.

Koji grad je glavni grad sveta?

NYC BRE.

Sta je najskuplja stvar koju si unistila?

Lavabo :3

Da li znas da sviras neki instrument?

Da, sviram klavir i (koji blam) frulu (-.-) jer frule moramo da znamo zbog skole -.-

Idol?
Bethany Mota. :)

Kada si se poslednji put tusirala?
Pre bukvalno 15 minuta :D

Koja je poslednja pesma koju si cula?

Firework Katy Perry.

Kada bi mogla da nosis jednu obucu do kraja zivota, koja bi obuca to bila?

Starke. Moja noga je duga a uska i onda su meni starke toliko udobne da ih nikad ne bih izula, a znam da drugim ljudima kojima je stopalo drugacije gradjeno starke katastrofalno neudobne, ali ja mogu sve u starkama. Buvalno.

Sta planiras u buducnosti?

Imam mnogo planova. Za pocetak, volela bih da studiram u Jejlu u Americi, da se bavim marketingom ili novinarstvom. Planira da zavestam organe (to znaci da kad umrem mogu da uzmu moje organe i spasu nekome zivot), i planiram da investiram u spasavanje polarnih medveda, tropskih suma i kitova.

Bar dva filma koji su te bas smorili?
Lucy i Mali Budo.

Kada nestaje struje, sta je prva stvar koja ti nedostaje?

Blog i stardoll. A onda Disne Chanel.

Pa, eto!
Nadam se da ste uzivali i da vam se ovaj post dopao?
Ako zelite jos ovakvih postova, obavezno to napisite dole u komentaru.
Komentar donosi 15 poena.

-Natalija

2 коментара:

  1. Zanimljiva su pitanja i sad znamo neke zanimljive stvari o tebi xD


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.10.14. 14:11

    Haha, i meni je idol Beth. Savrsena je! :*♥ Pitanja su jako zanimljiva, i voljela bih jos ovakvih postova. :)
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши