expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

NMS + BLOG SE PONOVO OTVARA!

Hello dollies!
Jako, jako, jako, jako JAKO ste mi nedostajale i ne znam kako sam prezivela da ne pisem toliko dugo!
Odkako sam saznala da se blog otvara pa dod anas napisala sam puno postova koje planiram da objavim kad se blog otvori, odnosno danas, stoznaci da posle ovoga stize jos puno postova! :)

Dakle, sta je NMS?

Dakle, i same znate da sam ja vec vise puta pokusavala da uradim Makeup skolu u jednom postu i da ona nije bas uspela...
Pa sam zato resila da napravim citavu seriju psotova koje ce vam pokazati najvaznija pravila, trikove i ideje za sminkanje!
Skracenica znaci: Nathalie's Mkaeup School
Srpski: Natalijina Skola sminkanja
Da, da...
Skola... :D
Znam sta cete sada reci...
Tja, nije nam dovoljno sto idemo u skolu u RL, sad jos treba da idemo u skolu i na blogu...
Ali nije tako!
Zaista nije tako!
Evo kako ce izgledati NMS. :)
Prvo cete napisati svoje ime u komentarima ako zelite da naucite profesionalno sminkanje. Pozeljno je da imate SOSD karticu, ali ona nije obavezna, jer ako zelite da ucestvujete a nemate SOSD karticu dobicete je u sledecem postu. :)
Zatim cemo imati neke postove koji ce biti kao lekcije, pa cemo vezbati i na kraju cete biti ocenjeni za svoj rad :D
Kao nagrade cete dobijati poklone ili SOSD poene.
Na kraju cete polagati zavrsni ispit i pobednik ce osvojiti bas vrednu nagradu, a oni koji poloze ispit dobice diplome da su zavrsile skolu sminkanja koju onda mozete okaciti na svoj blog ili je prosto sacuvati u komp kao uspomenu :)
I naravno, na kraju, imacemo maturu!!! Jee!!!
I biracemo kraljicu mature... ;)

Ali pre svega, prijavite se!
Mislim da ce biti bas zabavno i da cete uzivati i zabavljati se sa ostalim devojkama, a uz to cete dobijati vredne nagrade i poene na SOSD kartici.
I za kraj, grafika....
Grafiku NISAM ja radila, naravno, nasla sam je na netu. 
Nije moja :)

Pa, kako vam se cini ideja za NMS?
Ucestvovacete?
Srecne sto se blog otvorio? :)
PRIJAVITE SE. :D
(15 poena)
-Natalija

21 коментар:

  1. Анониман15.10.14. 10:31

    Ova ideja za NMS je odlična i ja se svakako prijavljujem.:) <3 Ja nisam sretna sto se blog ponovno otvorio, ja sam presretna.♥♥♥ Još ne mogu vjerovati.:) I ova ideja je stvarno predobra.:)
    PRIJAVAAA!♥♥
    -DivaKata♥♥♥♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15.10.14. 10:33

      I tkoder, grafika je prelijepa tko god da ju je napravio.:)♥

      Избриши
  2. Анониман15.10.14. 11:07

    prijava
    AngelaSmileGirl

    ОдговориИзбриши
  3. svidja mi se ideja, a i imam dosta slobodnog vremena, tako da se prijavljujejem
    vampirelady33

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.10.14. 12:23

    prijava marijamakimaka (nemama sosd karticu )

    ОдговориИзбриши
  5. Prijavaa :D
    Imam SOSD karticu

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15.10.14. 13:47

    Prijavaaa! ♥ Nedostajao mi je blog. :O Jako sam srecna sto se otvorio! Super ideja i super post. :)
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман15.10.14. 14:19

    Prijavaa ♥ Jaako je bilo teško živjeti bez ovog bloga xD.Prijava,nemam SOSD karticu....Možeš mi je napravit?Ako je napraviš,kako ću je spasiti na moj komp.?
    -katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман15.10.14. 14:36

    Prijava.
    Imam SOSD karticu.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  9. Prijava! :D
    I imam SOSD karticu.

    - Mini-Maus.

    ОдговориИзбриши
  10. Prijavljujem se ali nemam SOSD karticu.xd

    LadyBughaha

    ОдговориИзбриши
  11. Prijava!A pitanje..Da li cemo onda sminkati samo sebe ili neku drugu lutku..Posta ja nemam puno sminke XD

    -MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман15.10.14. 20:56

    prijava
    imam SOSD karticu

    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман16.10.14. 12:59

    Prijava :)
    Nemam SOSD karticu
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман16.10.14. 15:51

    prijava
    imam sosd karticu
    missmilica003

    ОдговориИзбриши
  15. Prijava :))
    Nemam SOSD karticu :(

    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши