expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 10. 2014.

Nova kolekcija It Girls ♥

Hellou!
Juce nisam mogla da pisem vise postova jer sam shavtila da imam da ucim hemiju i geografiju...
Na svu srecu ni jedno ni drugo me nisu pitali :o
Dobila sam pet iz hemije nekim cudom,a geografiju je pitala samo ko je hteo da odgovara,tako da sam dzabe pokusavala da ucim...
Danas imam da ucim istoriju,neku reformaciju i protivreformaciju posto imam minus,a davace jedinice svima koji imaju minus ako ne poprave...Ja sam pocela da odgovaram ali me je zvono prekinulo na pola recenice i vec dva casa nikako da nastavim,na kraju ce da mi da jedan aa .-.
Nije bilo obavezno da citate sve ono gore,ali ako ste vec procitali... xD
Nego da predjemo mi na post pre nego sto se setim jos necega sto nema veze sa novom kolekcijom
Danas nam je stigla nova kolekcija trgovine It Girls jeeeej *-*
Evo kako izgleda poruka koju smo dobili:
Grafika savrsena *-*
Iskreno ja nemam pojma jos uvek kakva je kolekcija jer sam malo pre usla na Stardoll i odmah uslikala :D
Tako da sada idem u Starplazu da vidim kolekciju xD

Evo kako izgleda:
(kliknite na sliku kako biste uvecali)
Koliko sam skocila sa stolice kad sam videla da je nova kolekcija stigla,ocekivala sam 10 spratova o.o
Kolekcija nije nista specijalno (opet razocarenje .-.) i stvari za sc su bezveze
Skoro sve je 12+ sd...
Nista ne kupujem...
Uzas...Uzas...Uzas...Uzas...Uzas...

Sta mislite u kolekciji?
Kupujete nesto?
Komentarisite!
(10 poena)
NataStarDoll01♥

3 коментара:

  1. Анониман20.10.14. 18:44

    Paa,nađe se dobrih stvari,ali nije moj stil :/ Ove stvari za sc su totalno bzvz..Kako bi rekli moji: Više sreće drugi puta! :D
    mirendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.10.14. 19:19

    Slažem se da kolekcija nije nešta i ja sam isto očekivala bar 3 sprata,a ono samo jedan sprat.Pa evo meni su se svideli neki delovi odeće svaki deo odeće ću da komentarišem posebno.:D

    Crystal Applique Tunic - Tunika/Haljina mi se svidela jer je moj stil.Isto tako ona je dressy i rock n' roll stil.Pa jednostavno zašto je ne bi kupila.
    Beckham Faux Fur Coat - Ova jaknica/kaput je jako prelep izgledao bi prelepo uz neku svetlo smeđu majicu i smeđe pantalone.
    Ivory Faux Fur Coat - Ova jaknica je još lepša.Jednostavno ide uz svaku boju jednostavna je i prelepa.
    Fuzzy Sweater Dress - Haljina/Džemper je prelep/prelepa,jednostavno bela boja svakom pa i mojoj lutci lepo stoji.I ovu haljinu/džemper ću najverovatnije da kupim.
    Lady D Bag - Ja inače ne volim torbe,ali ova torba je izuzetak jer je ona jednostavno prelepa.Smeđa boja ide uz svaku boju koju ja oblačim na moju lutku.I ovu ću torbu verovatno da kupim.
    A SC obuća je isto lepa ali naravno nije lepa kao SD odeća.Ja ću malo da prokomentarišem i SC odeću i obuću.

    Azure Ballerinas - Ove baletanke su jako lepe i njih ću sigurno da kupim jer su za SC,ovakve slične baletanke postoje u Basic ja mislim.
    Chained Leopard Boots - Pa ove čizme mi se baš i ne sviđaju,nisu moj stil i njih neću kupiti iako su za SC.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.10.14. 13:37

    Meni je ova kolekcija uzas.Nista ne kupujem.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши