expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 10. 2014.

Nova trgovina - Bod Mod

Hellouu!
Ja sam se malo pre vratila iz skole i uzasno sam umorna...
Juce sam imala previse da ucim i zato nisam objavila novosti...
Danas nemam skoro nista za ucenje tako da cu objaviti sve na vreme 

Juce nam je stigla nova trgovina - Bod Mod
Evo poruke koju smo dobili:
Naravno grafika je savrsena *Q*
A evo kako izgleda kolekcija:
(kliknite na sliku kako biste uvecali)
Kolekcija mi se bas svidja *-*
Inspirisana je Halloween-om :D
Ima stvari za sc i njih cu 1 000 000 000% kupiti
Kupicu i jos neke stvari koje mi se bas,bas,bas svidjaju 
Ima stvari koje su sam za SS,naravno.

Da li vam se svidja nova kolekcija?
 Kupujete nesto?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01

4 коментара:

  1. Анониман28.10.14. 15:39

    Kolekcija je super!!!!! Ima veoma zanimljivih stvari.Post je super!!!
    ariana.grande69

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.10.14. 15:44

    Kolekcija je super,verovatno cu kupiti one stvari za sc♥
    StarMicaHeart

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29.10.14. 19:56

    Trgovina je super!Kupicu stvari za sc i neke za sd...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман31.10.14. 14:06

    Trgovina je prelepa.Kupit ću svu odeću za sc a najverovatnije je da neću kupiti ništa za stardollare.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши