expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

Dizajniranje sa Natasom #120

Hellou!
Ok,uzasno mi je dosadno i moram da objavim post xD
Ali ovo je poslednji za danas sto se tice mojih rubrika :)
Da predjemo na post!
Setila sam se da malo dizajniram :D
Ako ste ranije citali postove sigurno se secata kako sam pre bila ZALUDJENA ovim kapicama i kako sam barem 20 posta napisala kako se dizajniraju
I sada cete imati priliku da vidite kako se dizajnira jedna kapa :D
Pa evo koraka:


PRVI KORAK
Poredjajte oznacne delove kao na slici 

Od trouglova napravite usi,od krugova i onih polu-meseca napravite oci i njusku napravite od srca :)

Meni je ova kapice preslatka *--*
Ja inace obozavam zivotinje,a posebno macke!!! ♥

Sta vi mislite o kapi?
Pravite je?

Komentarisite!
(15 poena)

-NataStarDoll01♥

5 коментара:

  1. Анониман15.10.14. 18:57

    Kapica je preslatka a samo 12stardollara. Wow! Probat cu je napraviti a kako uspije uspijet ce.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.10.14. 21:37

    cool:)
    lana123lanaidva

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16.10.14. 14:31

    Prekjut je i nije skupa. Pokusacu da je napravim. Pozelite mi srecu.♥
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.10.14. 08:52

    Ajme pre cute ! :3 naravno dizajniram odma :) ♥
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19.10.14. 18:20

    Baš je lepa kapica ali ja je kao i uvek neću uspeti napraviti.Nisam baš dobra u dizajniranju stardesing nakita.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши