expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 10. 2014.

HotBuys Fall Florals Scarf ♥

Hellouuu!♥
Ne bih mnogo da duzim ovaj post jer zurim da napisem neke postove :)
A i sutra je DAN SKOLE i zato NE IDEMO U SKOLU!!!
Jeeeeeej! ♥
A sada da predjemo na post!
U Starplazu nam je stigao novi HotBuys,evo kako izgleda:=
Cena:12 sd
Marka: Pretty'n'love
Sal mi se svidja i na prvi pogled sam znala vec da je iz Pretty'n'love-a
Cena je mogla biti i gora xD
Mislim da cu ga kupiti ako uspem da ga iskombinujem uz nesto :)
Iskreno ovo je jdini oktobarski HB koji mi se svidja :)

Da li vam se svidja ovaj HotBuys?
Sta mislite o njemu?
Kupujete?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

4 коментара:

  1. Анониман16.10.14. 15:20

    Wow,prelijep je.Odmah sam ga stavila u wishlist (bankrot sam,ko i uvijek xD),pa mi ostaje nadati se da će mi ga netko kupiti :D
    katyperylove18

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.10.14. 08:49

    Divan je! :D -To je moj stil ;)Lagano...:) No i ja sam u bankrotu!Nema se! :D I ja ću svakako dodati u wishlistu
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.10.14. 18:20

    Pa šal je jako lep.Ali ja neću kupiti taj šal jer nemam stardolara i neću trošiti stardolare na takve šalove.Složila sam se da je šal jako lep ali neću ga kupiti jer košta 12 stardolara.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.10.14. 13:54

    Meni je lep,ali ga ne kupujem,jer nemam sd :(
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши