expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 10. 2014.

Styling in Suite #85 - DivaMindzi

Hellouuu!
Danas ne znam sta mi je o.o
Ja inace nikad ne trosim sd,a pre tacno dve sekunde sam potrosila 48 sd u Nelly-u xD
Iskreno,tek sam sad gledala cene i provalila da su cene preniske za neke stvari *--*
Tako da ne zalim za ovih 48 sd,a i uplaticu kad bude bilo tromesecje (:
Sada imam samo 66 sd,a imala sam 114...
Danas ocekujte postove od mene :)
A sada da konacno krenemo sa postom xD
DivaMindzi je osvojila stajling i evo ga:
Meni se previse svidja *Q*
Hacu tuuuu duksericu,ili sta je vec,sa  mackommm *-------*
Nadam se da je dostupna haha xD
Nadam se da se i tebi svidja stajling koliko i meni :)
A sada odoh da isprobavam stvari koje sam nakupovala i pravim sa njima stajlinge :) ♥

Da li vam se svidja stajling?
Sta milite o njemu?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

5 коментара:

  1. Анониман19.10.14. 15:43

    Styling je pre fora :) -svaka čast ;)
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.10.14. 18:06

    Stajling je prelep.A posebno ovaj crveni džemper je baš lep.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.10.14. 16:38

    Styling je prekrasan, i rado bih ga nosila.:) Sviđa mi se, samo sto sigurno nebi stajao mojoj lutci jer nikada bas ne obacim nesto takvo.:)♥ Ali prelijepo je svakako.:) :*
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.10.14. 20:01

    Hvala ti puno *_* Stajling je prelep ♥
    -DivaMindzi

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.10.14. 13:43

    Stajling je prelep i lepo stoji ovoj lutki :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши