expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 10. 2014.

Cara Delvingne makeup look - Makeup sa Nathalie 105# - HalloWeen #2

Hey there!

Kako ste mi danas?
Ja imam da se razvalim od ucenja za vikend...
Bas lepo...

Ok, ne verujem a vas to preterano zanima pa cemo poceti.
Dakle, ja ne volim Caru Delvingne ali njene ludacke obrve po kojima je poznata su me inspirisale da uradim jedan makeup na temu njenog izgleda.Kako mozete izgledati kao ona za HalloWeen.
 
Pa, pocnimo! :)
 
Zelimo da naglasimo obrves to je vise moguce, pa cemo dodati belu senku ispod njih. Ja ovde koristim SEPHORA senku sa dugom cetkicom, ali i Dot ce obaviti posao.
 Sada cu braon SEPHORA senkom, pocevsi od linije trepavica, pa sve do bele senke, naneti tanak sloj da ucinim kapke da izgledaju dublje (na englesko deep in up the lids).
Stavie senku boje koze na kapke da ublazite makeup (samo na unutrasnje uglove).
Ajlajner cemo staviti na gornju celu liniju, izvuci ga i onda na pola donje.
Ostatak pupunite belim ajlajnerom.
Sada povucite belom olovkom svuda gde ima belog ajlajnera i preko cele donje linije ociju.
Sada cemo istom bojom olovke kao sto je senka da povucemo preko pola gornje linije.

Vi sada dodajste maskaru, ja taj korak nisam slikala jer sve znate kako se to radi.
Sada cete dodati roze karmin i sjaj samo na donju usnu...

Iiiiii voila!

Kako vam se dopada makeup?
Da li lici?

Pa, sta kazete?
Podseca malo :)

P.S. Sledeci makeup ce da bude malo jeziviji, posto me Natasa grdi sto nijedan nije strasan. :)
15 poena

-Natalija

8 коментара:

  1. Makup je extra !! *-*

    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  2. Bas lici. Super je!
    Mozes li napraviti neki make-up koristeci jednu ili dvije boje?
    stilmart

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.10.14. 17:50

    Extra make-up. Nije bas strasan ali je sjajan. :D



    Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.10.14. 18:10

    Neznam kako je ovo vezano za Halloween :/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.10.14. 18:58

    lep makeup! nije strasa,ali nema veze!
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26.10.14. 09:26

    Make-up nije nešto strašan ali je prelep make-up.Mislim da ovaj make-up na lutci jako sliči Cari Delevingne.Kamo sreće da sam i ja superstar lutka na stardoll-u pa da mogu da imam takve oči ili usne.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман26.10.14. 17:45

    Ne znam kako je to za Halloween, ali okey, jako je lijepo.:D Inace jedna moja prijateljica ju je bas ukopirala. Coctail_party27. Bas slice, meni.:D A inace volim Caru.:D♥ BUra mi ej zakon i cool..:D I bas to, imaa sjajne obrve, i face najbolje slozi. Haha.xD♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман29.10.14. 20:05

    Super je i bas lice :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши