expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 10. 2014.

Dot Halloween ♥

Hellouu svimaa!
Evo mene sa jos novosti! :)
Ovo objavjujem pa se vracam dizajniranju za Noc vestica!
U Starplazu nam je tigla nova kolekcija - Dot Halloween
Kao sto znate Noc vestica ili Halloween je jako blizu!
Evo poruke koju smo dobila:
Moram priznati da me je uplasial ova sa leve strane :o

Evo i kolekcije
(kliknite na sliku kako biste uvecali)
To su tri nova sprata...
Meni je svejedno bilo i sa njom i bez nje,jer ja ne kupujem sminku niti volim da sminkam .-.
A i sve je u Stardolarima kao i sva sminka xD

Sta milite o kolekciji?
Kupujete nesto?
-Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01 (:

3 коментара:

  1. Анониман19.10.14. 08:31

    U potpunosti se slažem sa tobom!Ni ja ne volim da kupujem šminku...-glavni razlog:STARDOLARI!! A,i nisam baš obožavatelj noći vještica! ♥
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.10.14. 18:16

    I ja ne koristim puno šminke za moju lutku,možda koristim jednu maskaru i jednu senku i to je to.Ali ipak su mi se svideli ovi beli i crni ruževi ili labela za usne.Pa možda i kupim nešto ne znam.:/ :)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.10.14. 13:48

    Ja imam svu potrebnu sminku,tako da necu nista kupiti,a i nemam sd za bacanje xD
    kittySarah1122

    ОдговориИзбриши