expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 5. 2014.

1# Fun in starplaza

Hello, evo mene opet. Sa obzirom da je leto stiglo zasto ne 
bih napravila koji letnji outfit hehe. Za danas imam smesnu pricu o 
tome zasto sam odabrala ovu suknju. 

Juce su nam rekli da ce u ponedeljak biti slikanje, pa sam odlucila 
da nadjem suknju (klikom na suknju videcete kakvu) i da nju obucem 
samo da bude drecave NEON roze boje. Meni je to bilo prelepo ali
znala sam da se ona nece naci u mom ormaru. Moja majka i ja smo
isle u jednu prodavnicu gde je nije bilo ali kada smo usle u drugu bilo 
je 10 razlicitih vrsti i 10 boja. Krenula sam da je probam. No,ja imam
visak kilograma i nije mi lepo stajala. Tako da je moja velika zelje propala. 
Ali danas sam u skoli videla jednu devojku sa istom tom suknjom samo
plave boje. Isti outfit ce biti u postu (ovaj sa belom jaknom) pa pogledajte:

(kliknite da uvecate)
1. outfit:
On je ispiriran tom devojkom od malo pre haha. U njemu sam koristila
Spring belu koznu jaknu, majicu iz Piviere koja je pre samo par dana stigla 
u starplazu i neke bele cipele. Outfit je dosta girly i jako je lep za leto. 
Inace suknja je jako lepa i jeftina, kosta samo 50 sc i iz VOILE trgovine je. 

2. outfit:
On je u jednom pogledu i slican sa prvim a i potpuno drugaciji. Majica
je iz Pretty 'n love i kosta 13 stardollara. Ona je jako girly i slatka pa lepo 
ide uz suknju. Dodala sam i torbicu koja kosta za kovanice kao i nelly
bele stikle koje pasu uz outfit u potpunosti. One nisu puno skupe (14sd).

3. outfit:Ovaj outfit mi se ne dopada. Na pocetku on nije ni trebao biti vec neki 
drugi nego sam greskom sejvirala ovaj onaj obrisala itd. Cool je zbog zastave 
koje ima i na majici i na suknji. U njemu se sadrze i spicaste nelly 
stikle koje ja nemam i osobno sam ih prvi put primetila da postoje haha. 

Pa to bi bilo to. Kako vam se dopadaju outfiti? Kako
vam se dopada rubrika? Komentar ne bi skodio, dobro bi mi bilo cuti 
vasih misljenja haha? :) 

xoxo, do sledeceg puta
Prikaz slikovne datoteke PSTM.gif

9 коментара:

  1. 2 outfit mi je najljepsi

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.5.14. 18:27

    Lepi stajlinzi,ali moji dizajni su mnoogo bolji.Iskreno slike su neuredne i ima mnogo texta.
    -Natastardoll01
    (tablet)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. KO se to potpisao kao ja? :O
      Ja i kad sam na tabletu ukljucen mi je google nalog -.-
      Prekini vise to da radis ko god da si

      Избриши
    2. Znam da nije Nata ne bi ona to javno priznala haha, salim se no znam da ne bi to nikada uradila :)

      Избриши
  3. Анониман24.5.14. 19:23

    Super su posebno onaj prvi *_* Natasa Bogosavljevic pusti je ko god da je oce da privuce paznju misli da je zanimljiva -_-

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  4. PA da.... Cak ne zna ni moje ime da npise -.-
    Zovem se NataStarDoll01 a ne Natastardoll01 -.-

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман25.5.14. 11:34

    Stajlinzi su pree *__* Veoma si talentovana ♥ =))
    ~Mija

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман25.5.14. 17:34

    Stajlinzi su jako lijepi. 1. mi je nekako najljepsi.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши