expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 5. 2014.

Nova autorica :)

Hello people! Ja sam vasa nova autorica, Anja ili kako ja preferiram
Ena. Na stardollu me mozete naci pod imenom PSTM ili me mozda cak i 
znate sa blogova: Merima Stardoll Blog, Briliant Stardoll, Teen Kreativci
Hrvatska ili Croatian Stardoll Blog. No, nema veze. Moja rubrika ce
biti 'Fun in Starplaza'. Predlagacete mi neki predmet i ja cu praviti tri
outfita sa njim ili neki deo sminke pa cu praviti tri make upa sa njim. Da-
nas cu napraviti prvi post da vam pokazem kako sve to izgleda. 

Za prvi post cu praviti outfite sa 2 predmeta. Jedan ce biti neka duga su-
knja koju je jako lepa za leto a drugi ce biti nesto od detalja koji pasu
uz svakakve vrste outfita! 

Zahvaljujem Mici, sto me je primila na blog, iako cekam od srede 
na odgovor da li sam primljena. Zabavicete se uz mene i moje postove,
to vam obecavam. (:

xoxo, voli vas vasa
Prikaz slikovne datoteke PSTM.gif

5 коментара: