expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 5. 2014.

Dodela nagrada iz make-up paketa i posta o DivaKata

Hello dollies!!!

Evo dodele nagrada.
Grafike su ispale okej, nista posebno, ali lepo.
Mislim da sam koristila boje koje ste htele. Ako nisam, izvinite.

Pocecemo grafikama, a kasnije cemo zavrsiti ostatkom nagrada :D

Pa, evo grafika.






Kliknite da uvecate.
BadMiljana je rekla da izaberem boju, a ja sam uzela totalno sasavu boju i napravil ovaj blesavi makeup.
Nadam se da vam se svidja :D

Natasa mi nije rekla koju boju zeli, pa sam i nju blesavo sredila. :D

Napisite mi u komentare da li ste zadovoljne i kako vam se svidja.

Da predjemo na drugi deo.

Evo izvlacenja.

Elejotela - nagrada pod brojem 1
CelebJasna - nagrada pod brojem 4
DivaKata - nagrada pod brojem 2
Majra5 - nagrada pod brojem 3


Eto! Nagrade su na mom bazaru za 2 sc.

Nadam se da ste zadovoljne.

Pogledajte link dole.

http://sketchtoy.com/61007195

Vidimo se, volim vas!

3 коментара:

  1. Meni se svidja kako si me nasminkala....
    Ja bih poslala,ali nemam 100 dinara kredita :-(

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijepo i hvala na nagradi :)

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.5.14. 18:51

    Joj hvala ti Natlija♥Predivna je!♥♥Sigurno si se napatila♥Hvala ti od srca♥

    ~funnycool545

    ОдговориИзбриши