expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 5. 2014.

Skriveni talenti 2#

Hello!

Prvo,jako mi je zao sto nisam pisala,ali svaki dan imamo najmanje 1 pismeni.://

Danasnji skriveni talent jeee....
.
.
 .
.
.
MyLovee555!

Pa,evo nesto o njoj!

-dolazi iz BiH
-27.je level
-nije SS

Njezin talent su kose.
Pa pogledajmo neke njezine dizajne.





Molim vas ne uzimajte sliku,nisam stigla staviti ime bloga.
Zuriim!

Kose su joj predivne. *-*
Naljepsa mi je ova prva,valovita.

A vama?
Komentirajte!
See ya soon!

 

4 коментара:

  1. Bilo bi super da uplati ss da mozemo kupit njene dizajne

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Анониман29.5.14. 18:31

      Hvala vam, kada sam vidjela da je monsterhigh2891 mene stavila bila sam presretna stvarno hvala puno i da CelebJasna mislila sam uplatiti ss na ljeto a do tada cu napraviti svakako jos kosa :D Jos jednom hvala monsterhigh2891 sto je napisala za mene jer mi je stvarno drago, hvala ♥♥

      MyLovee555

      Избриши
  3. Анониман30.5.14. 11:50

    Slazem se sa Jasnom. BIlo bi bolje da odmah uplatis. I pohvala, imas prekrasne dizajne.♥
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши