expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 5. 2014.

Grafike za 90 000+ pregleda!

            Hej!!

Oprostite zbog neaktivnosti,ali nas nastavnici bombadiraju testovima,a bila sam i bolesna nekoliko dana.
Ali to sada nije vazno.

Ono vazno je da sam napravila grafike.
Na neki nacin.

Zapravo,zasad sam napravila samo dvije.
Ostale jos pravim.

Znaci da pogledamo.

Za CelebJasna:

Znam da nije nesto,ali mi je ovo 3 grafika u zivotu.
Zadovoljna sam haljinom i rukama,a ostalim nisam bas.
Znam,znam.Kosa je grozna. xD

Za PSTM:

Ova je jos gora. >.<
Nije ispala kako sam je planirala. :/

Nadam se da ste zadovoljne.
Zelila bih cuti vase misljenje,a pogotovo od Mici i Line.
Napisite svoja ISKRENA misljenja.

Ostale grafike stizu narednih dana.

Bajj!



6 коментара:

  1. Анониман27.5.14. 14:04

    Super su :D e da i ja zelim nesto da pitam vezano za grafiku: ja upravo pravim svoju prvu grafiku haha i jedini je problem sto ja nezz ubaciti glavu lutke na tu grafiku hahaha msm kontate plss ako neko zna na neki program da to uradim jer sam sve zavrsila a to nezz ali na neki program koji ne moram skidati na komp. nego onako na netu. plss ♥♥

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uslikas svoju lutku,spremis na komp i onda izrezes glavu svoje lutke i kopiras,pa zalijepis i onda namjestis velicinu.Nadam se da sam imalo pomogla. :)

      -monsterhigh2891

      Избриши
  2. Hvala puno na grafiki,nije lopia,sve valja osim kose al nema veze,puno hvala :D

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Nije losa*
    Al svejedno cu grafiku spremit i sacuvat

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Ma super je no haljinu si omasila 100% znam da mislite da se oblacim kao baba ali bas tako XD

    ОдговориИзбриши