expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 5. 2014.

Sara i drustvo - 2. deo

Hello dollies!!!
Evo, polako pocinjemo roman.
Uzivajtee! ;))

Idemo kuci i vracamo se sa treninga. Stefani, Tifani, momci i ja.
"Moze Mek?"
(McDonalds)
"Naravno, Lukase... ti bi samo da zderes, zar ne?"
"Naravno!"
Stefani se smeje.
"Okej, moze."
Ulazimo u Mek. Lukas, po obicaju, jede dupli cizburger, dva hamburgera, Mc Wrap, dva milksejka, ogromnu kesu pomfrita, sladoled i Coca-Colu.
Prodavacica ga gleda u cudu.
"Sta!? Nije sve za mene! Sve sem cizburgera je za nju!"
I pokazuje na mene.
"Eeej, izjelice!"
Prodavacica se smeje. Jadnica, sta bi drugo. Stvarno ne kapiram kako je Lukas tako zgodan a toliko jede.
Karlos uzima McWrap i milksejk za sebe i hamburger i Nes Tea za mene.
Devojke jedu samo sladoled.
Sedamo.
Lukas jede kao korpa za smece bez dna.
Pojeo je polovinu hrane koju je uzeo za isto vreme koliko je meni trebaloda otpakujem i zagrizem hamburger. Trebalo bi ga snimiti.
Tifani po obicaju kuka.
"Zasto bas ja da predvodim kolonu devojaka? Meni cak ni ne stoji roze!"
"Tifani!" -.-
"OK, stoji mi, ali ne mogu ja to! Sta ako se sapletem i padnem? Necu smeti da izadjem iz kuce 20 godina!"
"A sta ako se ne  sapletes, odigras savrseno i neki macan iz muske plesne grupe te izvede na pice posle nastupa?" , kazem ja otvarajuci flasu Nes Tea-ja. 

"Saro", kaze Lukas zavalivsi se u stolicu nakon sto se najeo, "kojih su 6 stvari bez  kojih ne mozes da zivis?"
"Hmm.... Nes Tea, sjaj za usne, mob, moje odeljenje, moja porodica i Karlos".
"Heeej!"
"I ti, Stef, i ti. I Rene. I ti, Tify".

"Ali to je devet".
"A sta je sa tobom, Luk?"
"MMmmm.... Piletina, piletina, piletina, piletina, Mek i piletina. O, da, i Stefani."

 Svi se smejemo.
 Koji lik.
Nakom sto se Lukas najeo u Meku, krenuli smo kuci. 
Otisli smo kod mene.
Moji su na poslu, a Rejcel je sa deckom u sobi.
Pitam se sta rade.
Mi vezbamo u sobi.
Karlos se kljuka kolom, pa sam krenula da radim stav na sakama na Lukasovim ramenima.
Ovog puta nije bilo Karlosocog mirisa...
Izgubila sam ravnotezu i krenula da padam. Izbila sam Stefani cips iz ruke, i da me Karlos na vreme nije uhvatio, razbila bih se u paramparcad. 
"Sta ti je? Radila si perfektno u studiju!"
"Da, Karlose, na tebi!"
"U cemu je razlika?"
Tifani me cudno gleda.

"Pa... ma, nista."
Izasla sam u hodnik, da bih otisla do kuhinje po jos cokolade.
Prolazila sam pored Rejceline sobe.
"... A kad tvoji dolaze?"
"Ne brini, nece uskoro. Imamo taman toliko vremena da maznemo lovu i smignemo...."
"A tvoja sestra?"
"Ko? Ta mala balavica? Ne brini za nju".


6 komentara? :D ♥

6 коментара:

  1. De bas sam se uzivila kad ono gotovo a daaj brzo tih 6 komentara jedva cekam nastavaak :DD

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.5.14. 22:25

    PREJAKOOOOO
    Majra5

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.5.14. 20:22

    Super, odlicno. Ajd tih 6 komentara i dalje. Jedva cekam. a da, Lukas je naj.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.5.14. 12:32

    SUPERR e i ja sam 6 komentar i zaatoo pisi 3 deoo !!JDScreenCast-o-MaticA CEKAAMMM *__*

    ОдговориИзбриши