expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 5. 2014.

Dobre novosti za muske lutke na Stardoll-u ♥

Hejj , ja se izvinjavam sto kasnim sa postovima...
Ali zaista , imali smo bas tesku nedelju i u skoli i kuci...
Jer su nam ocene uzasne. Ali bukvalno svima u mom odeljenju.
Sledeca nedelja nam je katastrofa , tako da ne ocekujte puno postova od mene.
Ali zato cu sve nadoknaditi za letnji raspust. :) ♥
No , vas to ne zanima. :D
Pa , da predjem na post. :)
Ulazim ja u katalog u starplazi i malo pretrazujem stvari jer sam imala
stardolare za trosenje... I tako listam ja i vidim nesto novo:
Od sada postoji opcija kada udjete u modu da decaci biraju samo
odecu za njih. Dodali su svu mogucu musku odecu , koje nema
u starplazi u trgovinama. Cak su dodali i neku 'rare' odecu koja se
sada prodaje na StarBazaar-u za mnogo stardolara. 
Pa ili je ovo neka greska ili nije. Uglavnom , veoma lepa vest za 
decake koji igraju Stardoll. :)
Pa decaci , krenite u shopping. :D ♥

-Da li vam se svidja ova promena? :)
-Da li ste kupili nesto? :)
-Da li ste vec primetili ovu promenu ili ste tek sada
saznali za ovu promenu? :)

-Komentarisite. ♥


8 коментара:

  1. Nisam znala ali sada evo znam

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Mici a kako da video sa screen cast o matic postavim na youtube, imam profil

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam se tim već koristila prije (iako nisam muško) hahah. Bilo je i prije pretraživanja i za djevojke i za dečke. Neznam što se dogodilo?

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.5.14. 20:23

    Nisam znala za to!
    Ne bi ni primetila! xD
    Inace supp sto si ovo postavila!!

    By:MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31.5.14. 20:35

    Nisam znala za to. A nebi ni primjetila.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши