expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 5. 2014.

SOFP #3 ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Znam da sam rekla da cu post ove rubrike pisati
petkom , ali jednostavnone stizem...
...tako da cu od sada pisati subotom! ♥
Ako ne znate sta se radi u ovoj rubrici
kliknite ovde za detaljno objasnjenje! ♥
Well , Let's go! ♥
Ovonedeljna SOFP devojka je:
Da , da! ♥
emanVenus
Ovo je vise nekako ulicni/rokerski stil , koja ona definitivno (ja mislim)
nikada nije obukla.

Sta sam koristila u ovom stajlingu:
 Kacket sa mrezicom: Original Future - Hot Buys Tisci Hat - 13sd
Crna kratka majca sa rupicama: RIO Chicas - Hot Buys Party Crop Top - 16sd
Crna jakna: Evil Panda - Shoulder Slung Moto Jkt - 15sd
Crne pantalone/hlace: Basics - Black Zip Jeans - 55sc
Bele patike sa crnim pertlama: Basics - White Trendy Sneakers - 35sc

Meni se ovaj stil mnogo svidja ali nemam hrabrosti da ga upotrebim na
mojoj lutki. :D ♥

Savet: Pokusajte nesto drugacije. Nista vas ne kosta da pokusate , a mozda
vam taj stil bolje stoji. Znate onu izreku: "Vredi pokusati" , pa hajmo da pokusamo! ♥

To bi bilo to za ovonedeljni SOFP! ♥
-Da li vam se svidja stajling?
-Da li ce te ga isprobati? ♥
-Komentarisite koga od slavnih zelite sledece nedelje da uredim... ♥

-Komentarisite. ♥



1 коментар:

  1. Jako je lijepo i super joj stoji,moze li slj.put na B4Barbie?I mozes li mi reci kako im noge tako promjenis?

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши