expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 5. 2014.

Takmicenje za najlepsu scenografiju - Proglasenje ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Znam da takmicari jedva cekaju ovaj post...
Well , Let's go! ♥

Finalistkinje su:
BadMiljana
CelebJasna
MyLovee555
PSTM

Prvo , evo kako izgledaju scenografije
finalista na temu: Izlet u Parizu/Piknik u Parizu:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ovu scenografiju napravila je: BadMiljana
Moja ocena: 10/10
Moje prethodne ocene:
1. runda - 10/10 , 2. runda - 9/10
Scenografija je jednostavna ali lepa. Dala bih ti 8/10
da nije ovog fotoaparata. To me je odusevilo! Svaka cast
za ideju i kreativnost! ♥


(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ovu scenografiju napravila je: CelebJasna
Moja ocena: 9/10
Moje prethodne ocene:
1. runda - 8/10 , 2.runda - 9/10
Dajem ti devetku iz jednog prostog razloga , a to je razmera itd..
Npr. kolica za sladoled su ti jako mala na odnosu na ljude... I 
jos jedna mala zamerka je sto si svoju lutku stavila malo ukrivo. 
Ali ocena je zaista velika i treba da se ponosis. Svaka cast! ♥


(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ovu scenografiju napravila je: MyLovee555
Moja ocena: 10/10
Moje prethodne ocene:
1. runda - 8/10 , 2.runda - 10/10
Bas mi se svidja scenografija... Jednostavna ali ima lepe
predmete koji su savrseno rasporedjeni. ♥
Svaka cast! ♥


(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ovu scenografiju napravila je: PSTM
Moja ocena: 10/10
Moje prethodne ocene:
1. runda - 10/10 , 2.runda - 9/10
Sta da kazem? Ostala sam bez teksta kada sam videla ovu
scenografiju. Odlicno osmiljena , savrseno odradjena! Svaka cast! ♥


1. mesto deleeee:
BadMiljana i PSTM! ♥
Cestitam! :)
Poslacu vam nesto iz liste zelja za sd! ♥
2. mesto osvojila jeeeeeeee:
MyLovee555
Cestitam!  ♥
Poslacu ti nesto za sd iz d.ducana. ♥
3. mesto osvojila jeeeeeee:
CelebJasna
Cestitam! ♥
Poslacu ti tri poklona za sc iz d.ducana! ♥

Nadam se da ste zadovoljni ocenama i nagradama!
Pa to bi bilo to! ♥

-Komentarisite. ♥




6 коментара:

  1. Анониман19.5.14. 18:31

    Čestitam curama.:) <3
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.5.14. 18:31

    Cestitam svima!♥♥Milice blog ti je prelijep!Ako zelis 2 besplatne Monster High haljine,Posjeti m,oj blog i mozes ih dobiti ali ne moras koristiti Manual proxy!Ja sam uspjela ih dobiti i prelijepe su!Nadam se da ce te ih svi dobiti!Jos jednom cestitam pobjednicama♥♥♥

    ~funnycool545 ^♥^

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.5.14. 19:26

    Hvala :) i cestitam ostalima :D ♥ Ja sam prezadovoljna ♥♥

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши