expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 5. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 95 ^_________^

Heeejjj!
Evo napokon i 95. posta sa dizajniranjem ^-^
Koliko dugo nisam pisala dizajniranje :D
Nemam previse inspiracije
Zurim jer sam pocela da jedem tortu pa da je pojedem sto pre  ^_^

Da predjemo odmah na dizajn!

PRVI KORAK
 (izvinite sto nisam sliku lepo isekla,slucajno je ovo dole ostalo...)
Uzmite i postavite dva jajasta kruga jedan do drugog xD

DRUGI KORAK
Stavite braon prvougonika za drsku,lista sa trece strane i plavi krug (da se uklapa u boju tkanine) kako bi izgledalo kao da je jabuka zagrizena :D

To je to!
I jos nesto....
UOPSTE ne komentarisite!
Na prosli dizajn sam imala dva komentara
Ok,taj i nije bio nesto,ali nijedan ne komentarisete...
Danas mi je zavetina tako da je mozda ovo poslednji post za danas :D
A sad idem da pojedem tortu do kraja ;)
 Baaj!!! :'3
 

8 коментара:

  1. Ja uvijek komentiram i jako lijep dizajn,nikad se nebih sjetila da dizajniram zagrizenu jabuku

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.5.14. 17:20

    Ehhhhh,ne dopada mi se zaista.Nekako se vise i ne trudis!Napises post ofrljake da zavrsis.Jadna si na sd i pravis se vazna
    GothMikica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eeeeh,ne dopadas mi se... Napises komentar ofrlje samo da se vidi da si nesto napisala... Jadna si jer mi pricas nesto a deveti se nivo...
      Ajde potpisi se pravim imenom da ti vidim :D
      Dotle ne obracam paznju na tebe :P

      Избриши
  3. Prelijepo Nao!♥ bas si kreativna!♥ imas smisla za dekoriranje i dizajniranje!♥♥

    ~sunny_hey~

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман30.5.14. 11:42

    Preljepo Nato! Jako si kreativna i samo da te pitam. Kada ces staviti teletabise? Ajde molim te cim brze.:**♥
    -D.K:♥

    ОдговориИзбриши