expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 5. 2014.

Obavestenje - dizajniranje,stajlinzi,kviz

Heeejjj!

Javljam vam se sa ''kratkim'' obavestenjima

1. Obavestenje
-Dizajniranje-
Kao sto ste vec i sami primetili u poslednje vreme su uzasni.
-Zasto?
Nemam inspiracije,ideje cak niko ni ne trazi dizajn koji zeli.... :|
Dok sam isla u skolu pala su mi 2-3 dizajna na pamet,ali to nije dovoljno xD
Molim vas pomozite!
P.S. DivaKata: napravila sam Teletabise,potrazi ih u starijim postovima ;)

2. Obavestenje
-Styling in Suite-
Na svaki post imam jednog Anonimnog komentatora koji hejtuje - molim ga/vas da prestane/prestanete
 I ko zeli stajling neka se javi u komentaru (imam dve osobe na cekanju ^-^)

3.Obavestenje
-Kviz-Toga se niko nije setio-
Da se podsetimo parova:

1.JanaBornToShine i monstthigh2891
2. DivaKata i CelebJasna
3.emmavimd i startfacecool
4.fllora.stardoll i jocajoki2

Ako su parovi jos zainteresovani (ovi gore) neka napisu u komentaru,a ako su odustali isto :)
 Kviz pocinje 10.06.2014.(mislim da je utorak)

To je to!
-Komentarisite!

10 коментара:

  1. Mogla bih neku štiklu od nakita ili nešto.

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.5.14. 15:49

    Evo ne ignorisi moje postove javljam se sa pravim imenom na stardollu

    Gothmikica/tomasmica

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.5.14. 17:55

    Sorry nisam primjetila da si prije objavila. Potrazit cu. A u vezi kviza ja se slazem, a mislim da se i Jasna slaze.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad sam objavila Teletabise ti nisi bila aktivna :d
      Super,verovatno se slaze i ona :D

      Избриши
  4. Анониман30.5.14. 18:06

    Evo jedne male pomoci za neke dizajne:
    1.Sundjer bob majca!
    2.Haljina (Stardesin kosa)
    3.Lice (Stardesing nakit)
    Nadam se da sam ti pomogla!!

    By:MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vec sam pravila Sundjer Bob majicu :D
      Ostalo cu probati :D
      Pomogla si mi,hvala puno <3

      Избриши
  5. Анониман30.5.14. 18:59

    Ej znam mozes onako da napravis chanel majicu no kao da budu slova razmazana. :D
    MissShanaya

    ОдговориИзбриши