expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 5. 2014.

NOVE OCI I USNE SU TU! ♥

Heeej!
Ulazim na stardoll, i sta vidim?
Nove oci i usne! Ulepsali su mi dan!

Savrsene su.
Vec imaju sminku na sebi!
Evo sta ce vam se pojaviti kad se ulogujete:
Kliknite da uvecate.

Sve sa spoilera je tu, i jos mnogo toga!
Evo svih ociju, usana i noseva koji su izasli:


Jednostavno, savrseno!
Vec sam stavila jedne oci i predivne su!
Evo kako sada izgledam:



Plus, imaju sminku, pa ne morate se muciti da se sminkate.

Prezadovoljna sam stardoll-om!
Bas su me lepo iznenadili.
Koje su vama najbolje?
Sta mislite?
Kakav mi je novi izgled?
Komentarisite. ♥

5 коментара:

  1. Bas su stavili kad mi je ss isteko,al cim uplatim odmah stavljam nove dijelove,pre lijepi su svi dijelovi

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28.5.14. 18:01

    Vec sam vidjela. Sve mi je tako lijepo i drago mi je da su izmislili noseve za ss. Hahaha. Još i obrve.:D Svi djelovi su mi jako lijepi i cim priju cu uplatiti. I dobro sta su stare oci i to stavila za non-ss.
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Zaboravila si da napises da su prethodna usta i oci za ss sada za non-ss -.-''

    ОдговориИзбриши
  4. To me najvise raduje! Tako sam srecna sto su prethodna usta i oci koja su bila za SS sada za non-ss lutke. *O* P.S Pisem sutra najverovatnije!

    ОдговориИзбриши