expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 5. 2014.

Jennifer Lopez - Make Up ♥

Hejj , sta radite? ♥
Sigurno se pitate zasto ja pisem MAKE UP , 
kada to nije moja rubrika. Pa eto , nekako sam
dobila inspiraciju kada sam u svojoj sobi , sredjujuci je ,
pronasla kartu sa koncerta Jennifer Lopez. ♥

Make Up sam radila na osnovu ove slike:
Kako neko moze biti toliko savrsen? ♥
Ona ima 44-45 godina a izgleda kao na ima 35. Svaka joj
cast kako odrzava svoj look! ♥

A sada evo kako sam je ja nasminkala:
Nadam se da vam se svidja! ♥

-Komentarisite ako zelite jos ovakvih videa. ♥
-Da li vam se svidja MAKE UP? ♥

-Komentarisite. ♥


5 коментара:

  1. Анониман21.5.14. 16:26

    Odlicno je :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Lici :-D
    Savršeno je ^__________^
    Možeš neki MEKE UP sa Rihannom?

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lijepo i sto je najbitnije jako joj lici :D

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala svima na divnim komentarima. Naravno da moze Natasa. Cim budem imala vremena , napravicu video. ♥♥♥

    -MiciRainbow2

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман22.5.14. 11:22

    Make-up je prelijep i meni je najdraza zvijezda Jeniffer Lopez :)I ako mozes napraviti make-up samnom?Hvala♥

    ~funnycool545

    ОдговориИзбриши