expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 5. 2014.

Nov StarDesign Fashion/Moda predmet - suknja ♥

Hejj , konacno neka novost na Stardoll-u. ♥
Nesto su se bas ulenjili. Samo dve novosti od pocetka
nedelje. :/ ♥

Nego , stigao nam je nov predmet u StarDesign Fashion/Moda
a to je ova suknja:
Mozete je pronaci na 4. stranici i kosta 8sd. ♥
Ali kako nam pristizu novi predmeti , nestaju oni stari.
Nestali su: sako za sc , cipele za sc , ona majca na bretele
koja je najpoznatija... :/ ♥

Evo kako izgleda suknja kada je napravite , ja sam je napravila
u plavoj boji:
Nije losa... ♥

-Da li vam se svidja suknja? ♥
-Pravite/Kupujete? ♥

-Komentarisite. :)




3 коментара:

  1. Steta sto su obrisali maijcu nabratele :/
    Pa okej je suknja nije losa :)

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.5.14. 13:28

    Da, i ja sam u posljednje vrijeme primjetila kako dok dolaze nove stvari odlaze stare.. :/ Meni se suknja nesto bas sviđa :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  3. Suknja nije nesto
    Ne znam zasto su izbrisali majicu na brtele kad je NAJpoznatija? 0.0

    ОдговориИзбриши