expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 5. 2014.

Shoping with Tammy #5

Cao ljudi.Izvinite sto juce nisam pisala, ali oduzicu vam se malim iznenadjenem posle posta.
Pa da predjemo na stvar:
Stajling je ceo iz prodavnice Killah.Meni se uzasno svidja ova majca,ne znam kako izdrzim da je odmah ne kupim ali se suzdrzavam.Sminku nisam stavila ali mislim da nema potrebe,ako bas volite sminku ,eventualno malo rumenila (nekog kajsijastog).Cena je malo mnoogo skuplja sto bi rekla moja mladja sestra!xD!
Pogedajte i cenu:
Dakle obecala sam vam iznenadjenje i dobicete ga,to je jedan mali kviz u okviru posta, dacu vam neku odecu a vi pogodite koliko kosta i iz koje je prodavnice.Poklon je malo skuplji ali prva koja mi u komentar kaze sve dobije iznenadnu nagradu.

A sada kviz :






9 коментара:

  1. Анониман26.5.14. 20:37

    Prva torbica je iz MissSixty zove se Tolga bag i kosta 10 sd
    To drugo je iz Apres ski zove se Ice Grey Faux Fur Cuff i kosta 47 sc
    Treca haljinica na tregere je iz Killah, zove se Citrus Pie Dress i kosta 16 sd
    Cetvrta narukvica je iz Callie's Picks zove se Stacked Pearls Bracelet i kosta 3 sd

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam,nagrada ce te cekati na mom bazzaru,svaka cast

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман26.5.14. 20:43

      Hvalaa :D

      MyLovee555

      Избриши
    2. Анониман26.5.14. 21:11

      I nemoj misliti da mi je samo stalo do nagrade ali kada ces staviti na bazzar da znam ovaj da ne moram stalno gledati a i mozda kasnije odem sa sd pa uđem malo kasnije ili sutra :) ?

      MyLovee555

      Избриши
  3. ova torba je iz miss sixty tolga bag kosta 10 sd
    to drugo je iz apres ski i kosta 47 sc
    haljina je iz killah i kosta 16 sd
    narukvica je iz Callie's Picks zove se Stacked pearls bracelet i kosta 3 sd


    bekaminaemka


    ОдговориИзбриши
  4. Super je stajling :D
    Bas mi se svidja ^^

    ОдговориИзбриши
  5. da li sam tacno odgovorila posto nisam dobila poklon\

    ОдговориИзбриши