expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 5. 2014.

#16 S.I.D.S.

Hejj, ljudi!
Bolje mi je, ali ne jedem nista vec par dana.

Za ovaj post sam se bas namucila, prvo sto me boli glava, a drugo sto ne mogu da nadjem lutkee!

Pocnimoo:

Danasnjim lutkama je zajednicki ovaj top, kosta 9 sd i iz trgovine/prodavnice je Riviera.
Okej je, na skali od 1 do 10 moja ocena je 8. :))


Prva lutka jee: marinana

Mhmm,licno meni ovo se ne dopada! Na skali od 1 do 10 je 2!
Nemam komentara, dva je zbog toga sto je na pantalone stavila top, ali sve ostalo je bespotrebno! 


Druga devojka je: pemy-ki-an-thes

Takodje, ne svidja mi se. 
Na skali od 1 do 10 ocena je ista, 2
Nista posebno, samo je natrpano uff...


Znam da nisu nesto, ali pokusajte da izaberete jednu! :)) 



P.S
IDEMO NA 100000 PREGLEDA!!! 

Voli vas vasa,



4 коментара:

  1. Odjevni predmet koji si odabrala je dobar i stvarno mozes od njega napraviti dobar outfit,al izabrala bi 1 stajling

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман29.5.14. 13:13

    Odjeveni predmet je lijep,a od njega se moze napraviti dobar oufit. Al' malo mi je ljepsi 1.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман29.5.14. 18:35

    Iako mi ni jedan nije ness' ljepsi mi je prvi ali eto nekako mi oba nisu nes ♥♥

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши