expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 5. 2014.

HotBuys Heart Scarf Tote ♥

Hejjj , šta radite? ♥
Pošto sam nešto baš neraspoložena , a i imam
privatnih problema , nemam baš inspiraciju da pišem. 
Pa zato , odmah ću preći na post. ♥

Stigla nam je jedna nova stvar iz majskog HotBuys-a. Poslednja
stvar! To je torba , evo kako ona izgleda: 
Meni se sviđa. Lepog je dizajna. :)
Možete je pronaći u trgovini Pretty n' Love i košta 13sd. ♥

Evo kako ta torba izgleda u stvarnosti:
Slična je. Ali ipak meni je po prvi put torba lepša na 
stardoll-u nego u stvarnosti. Ipak je to samo moje mišljenje. ♥

P.S izvinjavam se ako sam negde napisala s,c,dj,z umesto: š,č,ć,đ,ž. Danas
sam počela da pišem tako. :) ♥

-Da li vam se sviđa torba?
-Kupujete? 

-Komentarisite. ♥




2 коментара:

  1. Анониман31.5.14. 20:04

    Torba mi je jako lijea, no necu ju kupit. Skupo mi je malo.:D Meni je torba takodjer ljepsa na stardoll-u.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Preljepa je torba i mozda ju kupim,ljepsa mi je na stardollu,bas je elegantna i moderna sto mi se jako svida

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши