expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 5. 2014.

Takmicenje - Pogodi i osvoji! ♥

Hello dollies!!!

Izvinite sto juce nisam pisala....
Nisam imala inspiracije. :/

Ali, danas za vas imam takmienje.
Pobednica dobija privatan post - MPSN, MSN (Makeup sa Nathalie)... Sta god pozeli.

Takmicenje se zove-
Celebritys with makeup removed!
Poznati bez sminke!

Pokazacu vam 4 poznate lutke, a vi cete meni u poruci poslati ko su one.
Ne brinite, sve ih znate, pa nece biti opisa.
Evo slike:


Sigurna sam da ste vec prepoznale sve osim trece, pa cu vam pomoci ok nje.

-Ona je poznata dizajnerka kosa.
-Iz Turske je.
-74. level je.
-Platinum je.
 
Eto!
Odgovore saljite u poruci mojoj lutki.
Znate kako se zovem :D 

P.S. Diskvalifikovacu devojku koja napise odgovore u komentar.
Srecno! ♥

7 коментара:

  1. Анониман23.5.14. 09:54

    1.MiciRainbow2

    2.MeRiMa_

    3.PuppySasha34

    4.Callie.Stardoll

    -imacalimaca

    ОдговориИзбриши
  2. Rekla je ko napise u komentar,diskvalifikovan!
    Inace poslala sam ti na chat,ako treba u poruku cu.:)
    emogirl_20

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23.5.14. 11:56

    imacalimaca- pa mogla si jos nesto -.-'' rekla je fino u poruku ojj Bozee -_- inace, Natalija_Lazic poslala sam ti u poruku sve :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  4. Znam sve cetiri xD , Poslala sam ti u poruku xD

    ОдговориИзбриши
  5. Sve sam prepoznala na prvi pogled.... Da izbrisem onaj komentar sa odgovorima?

    ОдговориИзбриши
  6. Prijava, poslal sam ti u poruci, i kada cu dobiti make up jer sam ga osvojila na 80000 + pregleda??

    ОдговориИзбриши