expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 5. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 93 - Teletabisi - Po ^____^

Heeejjj!
Evo konacno da napravim Teletabisa :D
Izvinjavam se Mici zbog neaktivnosti,ali stvarno mi je komp bio gore.... :|

Taletabisi su:
Po
La la
Tinki-Vinki
Dipsi
^____^

Obozavala sam ovaj crtani :D
Sad mi je dosadan :-)
Napravicu sva cetiri :-D
Naravno danas cu dva,sutra nesto drugo pa prekosutra jos jednog i tako :D
Da ne budu stalno Teletabisi
Njih je trezila DivaKata :D
Ali ja jednostavno nemogu u nakitu da ih pravim
Evo kako izgledaju (u crtanom)
 ^_^
Ja najvise volim Po-a 
Najsladji i najmanji :D
Evo koraka kako ga napraviti:
 PRIPREMA:
 Treba vam malo vise od 15 delova
Koristimo sve ove delove :D

PRVI KORAK

Slika je dovoljno jasna... :-)

DRUGI KORAK

Stavite oci,usta i televizor na stomaku xD. (iza ociju narandzaste svetlece krugove)

TRECI KORAK

 Napravite mu ruke,noge i antenu :D


To je toooo!

Nadam se da cete komentarisati :-))


7 коментара:

  1. Анониман22.5.14. 15:50

    Jaoo pa to mi je bio najdrazi crtani kada sam bila mala, svako jutro bi ga gledala *-* haha naravno sada ga ne gledam, nisam malo dijete :D ♥ super je dizajn

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.5.14. 14:23

    to teletabis?hahaha mogla si bar usi staviti :"D

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман31.5.14. 20:38

    Nasla sam.:D Pa lijepi je. Slatki.<3
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши