expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 5. 2014.

Biseri mog razreda :D ♥

Hello!

Pa, videla sam na blogu Teen Kreativci da pisu bisere, a ja obozavam da ih citam pa cu vam pokazati bisere iz mog razreda.
Imacete prilike videti cuvene odvale likova iz mog odeljenja.

Pa, uzivajte.
Pocecemo sa biserima.

1.
Moj drug: "Kazi: LI-GNJO-SLAV!"
Ja: "Ringispil!"

2.
Mom drugu na casu engleskog zvoni telefon.
Nastavnica: "Aleksa, sta je to!?"
On: "Izvinite, zove me zena!"

3.
Na rekreativnoj na Tari. Uciteljica nam pokazuje Pancicevu Omoriku.
Uciteljica: "Djordje, koje je ovo drvo?"
On: "Panciceva Oborika!"

4. 
Moj drug i ja na casu matematike.
Ja: "Cekaj, otpala ti je trepvavica!"
On: "To moze da znaci samo jedno!"
Ja: "Sta?"
On: "Ja starim!"

5.
Na pocetku 5. razreda, svim nastavnicima dali smo imena po predmetu koji predaju (biologicarka, geograficarka, engleskinja, italijanka, matematicarka itd.)
Pred cas srpskog moja drugarica kaze: "Pazite, srpskinja je na dnu hodnika!"

6.
Kraj godine. Moj drug nastavnici fizickog: "Mama, kad cemo imati sledeci cas?"
7.
Ja uciteljici: "E, baba!"
8. 
Na casu matematike.
Nastavnica: "Milice, sta je to asocijativnost?"
Ona: "Asimilacija!"

9. 
Cas matematike, 1. razred.
Uciteljica: "Djordje, broj do 40."
On: "1, 2, 3, ... trideset osam, trideset devet, trideset deset!"

10.
Cas geografije.
Nastavnica: "Jovane, koji je glavni grad Poljske?"
On: "Vrsava!"
Nastavnica: "Nemoj da te ja zavrsavim!" xD

11.
Ucenik starijeg razreda pita naseg razrednog da odgovara fiziku da popravi ocenu.
Nastavnik: "Mozes da odgovaras i sad, ako te pusti nastavnik. Koji imas cas?"
On: "Nemacki".
Nastavnik: "Sta radite iz nemackog?"
On: "Ne znam, ja obicno nista".

12. 
Istorija.
(Neki tamo ratnik je mnogo prosirio teritoriju svoje zemlje, pa ga je papa kao nagradu krunisao za cara)
Nastavnica: "Sta je uradio papa da mu zahvali?"
Moja drugarica: "Dao mu je svoju sestru!"

13.
Poslednji cas pred letnji raspust.
Razredna: "Sta planirate za rasoust?"
Moj drug 1: "Ja idem u Kopenhagen!"
Moj drug 2: "To bese u Holandiji?"

xD
Nadam se da ste uzivali.
Koji vam je najbolji?
Komentarisite.

4 коментара:

  1. HAHAHAHA,svi su dobri :D

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Izvini sto cu reci ovo no nemoj se ljutiTI. Ovo je blog o stardollu i pravilniku pise da 'PISEMO NASE RUBRIKE', cutala sam za pricu no sada je vec malo. Sorry jos jednom no ja tako mislim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se :D
      A u kome pravilniku to pise? xD
      P meni Natalija uzima previse ideja sa Teen Kreativci Hrvatska. Ja volim taj blog,ali sto je previse,previse je :|
      Jedino,ti Natalija pises stalno nesto van sd-a....

      Избриши
  3. Анониман27.5.14. 19:55

    Hahaha, crkajem :'D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши