expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 5. 2014.

V.S #4

Hejjj , kako ste mi? ♥
Evo kako sam i obecala , danas pisem post 
rubrike V.S. Stvarno se izvinjavam sto nisam juce ,
ali imala sam puno obaveza i bila sam premorena. ♥
Prosli put pobedila je cool-joan , i pre 2-3 dana sam 
joj poslala pitanja za intervju i ona mi je odgovorila juce da
ce mi odgovoriti na pitanja danas ili sutra. Tako da uskoro stize
i taj intervju. ♥

A sada , da predjemo na ovaj post. :)
Danasnje protivnice su:
Cutecrystall i kouklaralili10 
Cutecrystall je poznata dizajnerka kosa , usana , maska za lice itd...
Pretalentovana je i svi dizajni su joj savrseni i nisu mnogo skupi. ♥
kouklaralili10: Ima puno nagrada za NCG. Pre nedelju-dve (mozda i vise)
je postala prvi put CoverGirl. I od tada skoro svaki dan je na nekom mestu
na takmicenju CoverGirl. Postala je mnogo poznata za kratko vreme. ♥

Pa to je bila mini biografija ovih predivnih devojki. ♥

Glasajte u komentaru za onu koja je lepsa i koja je poznatija i 
naravno glasajte za onu koju zelite da intervjuisem. ♥

-Komentarisite. :)


3 коментара: