expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 5. 2014.

Veeeliki Sumer special paket!

Hello dollies!

Kao prvo, 

izvinite sto nisam pisala dugo.
Nisam imala inspiracije ni ideje sta da vam pisem.

Ali, evo jednog veelikog posta samo za leto.

Pokazacu vam, za pocetak, 5 outfyta koji su odlicni za leto.
Trebalo mi je 40 minuta za ovu sliku....
 
 

Pa, kao sto vidite (kliknite da uvecate) , imate pet primera za savrsene letnje stajlinge. 
Sada cemo popricati o svakom :)

1. Outfyt


Ovo je savrsen izgled za svaki dan, kada idete u neku setnju ili izlet. Udoban je, a u isto vreme je lep, pa mozete uzivati na suncu i bez previse uske i neudobne odece. To je sto se tice stvarnog zivota. Na stardoll-u, ovo je izgled koji mozete nositi i kad nije leto. Ova americka zastava na Nelly sortsu savrseno se istacinje, pa nije sumorno i dosadno belo.

Sastoji se iz:
UGG Laelahologram white - 74 sc
Bizou Cropped Tee - 30 sc
Nelly.com Wintage Cut Off - 17 sd

Ocena: 7/10

2. Outfyt
Ovo je za veceri kada je malo fladnije. Tada ja nosim farmerke i starke ili Vans-ice, majicu na bretele ili kratke rukave. Jako je lepo, a jednostavan je i pokazace svima da vi mozete izgledati predivno i bez mnogo truda, kakav je ovaj stajling. Moze da prodje i kao sportski, lezeran i elegantan. Ovako se ja najcesce oblacim za skolu :) A sta se tice stardoll-a, ovo je nesto sto svaka lutka moze prijustiti, jer je samo jedna stvar u stardolarima, a jedna je besplatna. Takodje, dajete primer ostalim devojkama koje misle da je nositi besplatne stvari sramota. NIJE!

Sastoji se iz:
Nelly.com Oh La Top - 15 sd
Bizou - Stretch Jeans - 50 sc
Evil Panda Tennis Shoes - 0 sc (svi ih dobijamo)

Ocena: 8/10

3. Outfyt
Ovo je za posebne prilike, ako imate neki rodjendan ili izlazite u grad za vreme leta. Ja obicno nosim ovako nesto, samo najcesce sa bretelama i na sandale ili baletanke umesto stikli. Ova masna u kosi je iz skrivene trgovine (dobicete link dole za slucaj da je zelite). Na stardoll-u puno devojaka nosi ovakve haljine, jer su lepe i lepo stoje svima, a na stardoll-u ima ogroman izbor razlicitih duzina, boja, dezena, printova, prodavnica i, sto je najvaznije, cena.

Sastoji se iz:
Nelly.com Fayna Starpless Dress - 24sd
Disney Bow Hand Band Black - 36 sc (kliknite ovde ako ih zelite)
It Girls - Platform T bar Shoes Black - 50 sc

Ocena: 6/10

4. Outfyt
Ovo sto je na mojoj lutki beli BASIC  brus, na meni je obicno gornji deo kupaceg. Obicno nosim gornji deo (bikini) , teksas sorts i japanke, posebno kad se vidjam sa drugaricama na bazenu. Tada volim da pocrnim ( a inace mnogo brzo crnim. Moja mama kaze da ja pocrnim i pre nego sto izadjem na sunce xD), ali moram da se neprekidno mackam kremom za suncanje, jer imam plavu kosu pa lako gorim :/ Dosta o meni xD Inace ja retko nosim ovako nesto na stardoll-u, ali naravno ima devojaka koje nose.

Sastoji se iz:
Killah - Marak All in One - 15 sd
2x Basic white bra - 19 sc
Pretty 'n' love - Daisy Hadbeand
Callie's Picks Flat Gladiator Sandals - 67 sc

Ocena: 5/10

5. Outfyt
Konacno. Smorilo me kucanje.
Dakle, ovo je outfyt koji je malo elegantniji jer ima baletanke, top i ogrlicu, ali ipak moze proci kao sportski jer ima sorts. Takodje, sorts koji sma koristila sam dobila za MSW uplatu, pa vi mozete koristiti bilo koji. Najbolje teklsas, ali ako zelite, ozete i neki drugi, ili u boji.

Sastoji se od:
Hot Boys Owl Pendant - (nedostupna)
Silver Toed Flats ( svi ih dobijamo)
Fallen angel Tube Top - 40 sc
MSW13 Glitter Shorts - (dobija se uz MSW uplatu)

Ocena: 5/10

Pa, nadam se da vam se svidjaju outfyti.... crkla sam dok sam otkucala....
xD

Sada cu vam pokazati 3 makeupa koje mozete koristit za leto. Odaberite onaj koji pristaje vasem stilu, ukusu, lutki, a narocito naovacnom stanju xD

Kliknite da uvecate.

Svi su prirodni i lepi.
Ovaj u sredini je moj svakodnevni :)
Koji vama najbolje pristaje?
Koji vam je najlepsi?

Ako vam ova 3 nisu nista narocito, pogledajte neki od ovih videa :)



Ili ovaj :)


Ili ovaj :D



Huh!
Pa, to je to.
Sta mislite?
Da li vam se svija?
Trebalo mi je nogo truda za ovaj post....
Komentarisite! ;)

5 коментара:

  1. Анониман26.5.14. 16:32

    Sve je preprepredivno, vidi se da si se jako potrudila :D Mozda cak nesto i iskoristim :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.5.14. 18:22

    Cool :) Ovo je stvarno Meha summer paket :))

    ~funnycool545

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.5.14. 10:49

    Divan post ♥
    Najbolji do sada,vidi se da si se mnogo trudila. ;)

    Ancika004

    ОдговориИзбриши