expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 5. 2014.

HotBuys Positano Glasses ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Ja sam se nesto prehladila , ali posto mi je
mama medicinska sestra , rekla mi je da nije
nista strasno , samo mala prehlada i da cu
ozdraviti do ekskurzije. :)
Jupiiii. Jos 3 danaaa do ekskurzije. ♥
No , vas to ne zanima. :D

Dakle , dobili smo danas jedan novi predmet iz majskog HotBuys-a.
To su: HotBuys Positano Glasses. ♥
Evo kako one izgledaju:
Mozete ih pronaci u trgovini SPECTACULAR i kostaju
10sd. ♥

Pa i nisu nesto , ja ne volim inace takav oblik naocara.
Svejedno ne kupujem , jer se stavljaju u salonu lepote. Tako
da ih ne mogu skinuti kada zelim u apartmanu. :/ ♥

-Da li vam se svidjaju naocare? ♥
-Kupujete? :)

-Komentarisite. :) ♥


4 коментара:

  1. Nisu lose i dobro stoje mojoj dolici al ne volim bas naocale tak da ne kupujem

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24.5.14. 13:19

    Nisu ni lose a ni nesto posebno, ipak, ne kupujem :)

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  3. Ne svidjaju mi se. Nekako su, ne znam ni ja..Inace, ne nosim naocare koje se stavljaju u salonu.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.5.14. 17:42

    Pa nisu bas lose, ali si mi malo skupe. Tako i tako nebi kupovala.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши