expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 5. 2014.

Nova kolekcija trgovine PPQ - Atropa Bella donna ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Evo ovo je poslednja novost koju nisam objavila. :)
Dakle , da odmah predjem na post. :)
Stigla nam je nova kolekcija trgovine PPQ. :)
Evo kako izgleda izlog u starplazi:
I nisu toliko lose haljine , ali mi je nekako presareno. :/ ♥

Evo kako izgleda nova kolekcija , sastoji se iz dve prostorije/stranice:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija , kao sto vec rekoh , nije toliko losa. Ali ipak su neke
haljine prejednostavne , a neke presarene. :/ Retko koja haljina mi
se dopada i samo mi dve stoje. Nisam bas odusevljena. Trgovina
PPQ je imala mnogo boljih kolekcija. :/ ♥
Sve u svemu , nije lose. Ali to je samo moje misljenje. ♥

I kao i svaki put , evo kako ta kolekcija izgleda u stvarnosti:





Ja mislim da ni jednu haljinu nisam zaboravila. ♥
Kolekcija je mnogo lepsa u stvarnosti , ali dobro. :/ ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥
-Stvarnost V.S Stardoll? ♥

-Komentarisite. :)




3 коментара:

  1. Анониман30.5.14. 17:58

    Pa ne svida mi se bas kolekcija. Nista ne kupujem. Ljepse mi je u stvarnosti.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.5.14. 18:08

    Delim misljenje sa D.K.!Nekako mi se nesvidjaju!Mnoogo su lepse u stvarnosti!Inace je post dobar!!
    -------------------------------------
    By:MilenaColl27

    ОдговориИзбриши