expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 5. 2014.

#15 S.I.D.S.

Hejjj,ja se izvinjavam jer nisam juce napisala post, jer sam se vozala sa drugarima. :))
Jako mi je bilo tesko da nadjem dve lutke, zaista jako tesko.

Kako ste vi? 

Danasnje doll imaju zajednickiii:


Dok sam bila manji lvl cesto sam ga oblacila, ali vremenom sve sto sam postajala sve veci lvl sve mi je bio dosadniji. 
Okej je, moze se obuci uz bilo sta.
Kosta 40 sc (pristupacna je svima) mozete ga naci u trgovini/prodavnici Fallen Angel

Prva lutka je: dajmakora
Ona je jednostavno, jednom recu SAVRSENA
Nema tih reci koje nju opisuju, od glave do pete je savrsena. 
Moji komentari za nju su suvisni. 

Druga lutka je: Sofija33S

Nije se nest' posebno obukla, izbacila bih te helanke/hlace i stavila nesto lepse i modernije.
Iskreno, (Sofija nemoj se ljutiti) outfit ti je promasaj! 
Pitaj neku royality lutku za savet,sigurna sam da ce ti pomoci! :) 


U ovom postu lutke nisu ravnopravne, jer je dajmakora vec iskusna, a Sofija33S nije. 

Ali ja vas moram pitati 
KOJA VAM SE LEPSE OBUKA? 
(svoje misljenje napisite u komentar)

Voli vas vasa,


9 коментара: