expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 5. 2014.

HotBuys Teardrop Perfecto ♥

Hejjjj , sta radite? ♥
Kakvo je vreme kod vas?
Evo kod nas 27-28 stepeni , i napolju
je toliko vrucina da cu da "umrem". :D
Ako provedete , kao ja , na suncu vise od 2-3
sata , verujte mi , bolece vas glava. :D
Ja sam juce dva puta isla sa drugaricom da bi
kupile i isprobavale stvari za ekskurziju. A posle
toga sam vozila biciklu pola sata. :D 
No , vas to ne zanima. :D
P.S da li kod vas ima vode?
Kod nas u gradu nema vode 6 dana. :OOO
Ali snalazimo se nekako. :D


Nego , da mi predjemo na post. :)
Dakle , u starplazu nam je stigla jos jedna
nova stvar iz majskog HotBuys-a. ♥
Zove se: HotBuys Teardrop Perfecto! ♥
Evo kako izgleda:
Ovu jaknu/sako mozete pronaci u trgovini Rio Chicas , po ceni
od 22sd. :) ♥
Malo je preskupa za jednu obicnu jaknu/za jedan obican sako. :/ ♥
P.S na Stardoll-u lici da je jakna , ali u stvarnosti vise lici na sako...
Evo kako izgleda u stvarnosti:
Vise mi se svidja u stvarnosti nego na Stardoll-u. :) ♥
Ne znam , mozda kupim kad budem imala vise stardolara. :D ♥


-Da li vam se svidja jakna/sako? ♥
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :)


4 коментара:

  1. Kod nas je vrijeme suncano 20-24C i da predem na jaknu nije losa lijepo izgleda al trenutno sam na mobu pa kad dodem na komp moram vidjet kako mojoj dolici stoji iako mi se malo ovo kao zlatno ne svida previse mi je nak veliko-dugacko i siroko,bolje da nema toga ili da je manje

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.5.14. 12:03

    Po meni jakna nije ni losa ni nesto prelijepa ali ugl. ne bi dala 22 sd za tu jaknu :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.5.14. 20:59

    Bas je lijepa jaknica i svidja mi se ali je necu kupiti :)

    ~funnycool545

    ОдговориИзбриши