expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 10. 2014.

10 stvari koje cine svakog stardoll igraca srecnim!

Hello dolls!

Gadna nedelja je pred nama!
Barem u mom slucaju.
Bice prilicno gadno. Nadam se da cu uspeti...

Dakle, alo sam razmisljala i resila sam da napisem post sa 10 stvari koje cine svaku stardoll dollie srecnom!
To su male stvari zbog koih se vecina devojaka odrzi na sd!
Pa, pocnimo!

1# Kada zavrsimo zadatak za Akademiju
Ja ovo nisam videla vec vise od 8 meseci na svojoj lutki jer sam zavrsila akademiju, ali znam da sam se mnogo radovala tome. Ponekad su zadaci teski ili skupi, a posle ovoga sledi nagrada i opustanje. To je ono u cemu uvek uzivam.


2# Upis i komentar negde na nasoj stranici
Ok, ovomse se svi radujemo!
Ja igram stardoll vec godinu i po dana i jos uvek se radujem kao prase kad mi neko nesto napise u GB xD Ovo sam slikala kod kumice posto ja imam preko 200 xd, a ovo je ono sto je uobicajeno da se vidi.

3# Poklon
Ok, ovo provereno svako obozava!
Bilo da je to Hi! kolacic ili nesto iz liste zelja, svi volimo poklone, zar ne?
 
 4# Obavestenja
 Ovaj donji je u mom slicaju posto sam previse lenja da prihvatam zahteve, prihvatam 1 dnevno XD
Ali, verujem da se sve radujete kada vidite ovo, jer to moze da znaci da vam je neko rekao da ste lepi, kupio nesto sa vaseg bazara ili zeli da bude prijatelj sa vama. Ovo sa 1 je od moje kumice jer je moje nesto mutno 0.0

5# Kada nam neko nesto posalje na cavrljanju
Ovo sa 14 je slikano kod moje kumice zato sto ovo sto sam slikala kod mene nije bas uspelo i ispalo je mutno, pa sam kod nje to slikala. Ja se uvek radujem ovome xD Pogotovu kad pricam sa Mici ili Natom ili Sarom...

6# Kada vidite svoju lutku u necijim BFF
Da li se i vama desava da recimo ne poznajete neku devojku i date joj savet ili joj nesto poognete, a sutradan vidite sebe u njenim BFF? eni se to stalno desava i to mi stvarno popravi dan. A cak i kad prodjem pored BFF nekoga i znam da sam u BFF, opet se radujem XD

7# Kada predjete nivo
Kada vam iskoci ono gde pise da ste presli novu razinu, sigurna sam da se nasmesite ili, kao ja, padnete sa stolice. xD
Ja sam skoro prelsa na 50. nivo i bila sam presrecna *-*

8# Kada dobijemo poruku
Nije vazno da li je od sd-a, nekog prijatelja ili nekoga koga ne poznajem! Porukama se uvek radujem!
Rimuje se XD nNe stvarno, mrzi me da prihvatam zahteve, ali poruke trceci citam xD

9# Starplaza kesa u apartmanu
Kada kupite nesto sto vam se mnogo svidja, ili dugozelite, pa trcite u apartman da napravite outfyt sa tim? Znate osecaj?
 
10#Pretrayivanje ormara
 Znate ono kad slazete ormar i nadjete stvar koju ste ranije obozavali, a niste je videli/nosili 100 godina? Pa je obucete i setite se kako vam divno stoji i ne skidate jje narednih nedelju dana xD

Pa, to bi bilo to!
Kako vam se dopada post?
Ima jos lepih stvari, a koja vas najvise raduje ?
 15 poena 
 
-Natalija

7 коментара:

  1. Анониман20.10.14. 13:04

    Evo redom cu komentarisati sve posebno:
    1-Mnogo me obraduje,a narocito kada dobijem sd :D
    2-Retko mi neko upise nesto u KG tako da kad vidim to budem presrecna..
    3-Obozavam pokloncice,makar to bio Hi kolacic
    4-Budem srecna kad vidim obavestenje,jer to mozda znacim
    5-Budem srecna,narocito kada razgovaram sa tobom,Natom ili Anom…
    6-Naocito sam srecna kada me neko smatra svojom BFF I to znaci da sam im draga :D
    7-Ufff,tad vristim od srece…
    8-Volim I to,jer mozda ima nesto sto ce me jako obradovati…
    9-Obozavam toi odmah pravim outfite sa tim stvarima..
    10-Kada pretrazujem orman vidim mnogo stvari koje mi se svidjaju,a nisam ih nikad obukla,tako da osmah pravim outfite :D
    Natalija,napisala si mnogo dobar post.Uzivala sam citajuci ga.Otkad se blog ponovo otvorio pises bolje I duze postove I to mi se svidja :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.10.14. 13:59

    Naravno da me uvijek raduje novi zahtjev za prijateljstvo,ali noli lvl je nešto posebnooo! ♥
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.10.14. 14:11

    Ja ću redom da komentarišem za sve posebno:

    1-Ja se jako obradujem kada vidim da sam završila neki zadatak,inače sam akademiu davno završila.
    2-Pa sada ne mogu da kažem da svaki dan dobijam po 50 komentara u knjizi gostiju,ali bude tu nekih 5-6 komentara.
    3-Ja kada dobijem poklon na stardoll-u skačem od sreće.
    4-Jako se obradujem kada vidim da ima više od 10 obaveštenja.
    5-Pa i ne radujem se baš,jer sigorno kad ti se neko javi na chatu na stardoll-u onda govori da glasaš za njega i tako neke slične stvari.Ako mi se neko javi kao Ti,Ana,Nata,.. onda se radujem.
    6-Jako sam srećna kada vidim da mene neko smatra svojom najboljom prijateljicom.
    7-Baš mi je drago kada pređem neki nivo,a najviše mi je drago kada pređem 20,30,40,50,60,70,... nivo.
    8-Pa da volim i kada dobijem poruku,jer tu budu i poruke od stardoll-a.
    9-Ja kada kupim nešto odmah jurim u apartman da isprobam kako mi stoji.
    10-Ja kada pretražujem ormar nađem puno stvari koje su popularne i koje se više ne prodaju.

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.10.14. 15:28

    da, da, ti sigurno nemas preko 10 poruka u gb.. hahahaahahhahahahaah

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман20.10.14. 17:36

    Neki ce mislit da ih sad kopiram, pa na neki nacin i jest. I ja cu svako ojedinacno opisati:) Oprosti ako ovo kome smeta sto kopiram. Unaprijd isprike.:)♥
    Kao prvo samo da velim da ova ideja je jednostavno genijalna i dobro si se sjetila ovoga.:)♥ Pa možemo krenut jer ce ovo biti poprilicno dugi komentar.:)♥
    1.- Završeni zadaci iz akademije su me jako obradovale, al' onako jako. Al' vec jako dugo to nisam vidla.:)♥ Govorili su da ce poceti druga godina ali je na kraju nema.:'(
    2.- Upis i komentar negde na mojoj stranici su me jako obrodovali takoder, jer uvijek sam saznala sto netko misli o meni. Osim kada su pisali ono vote, ncg, cg. To me jako zivciralo.>.<♥ I jako rijetko ih dobim tako da sam jako vesela kad vidim jedan.:)♥
    3.- Poklon je poklon. Makar to bio i Hi kolačić ja sam prezadovoljna poklonima.;D♥
    4.- Obavestenja me iznenade, pogotova kada sam ss jer mislim da mi netko nesto kupio na bazaar-u.;)
    5.- Kada nam neko nesto posalje na cavrljanju ja se ne radujem, jer uglavnom mi salju bazaar, cg i tako, ali inace volim npr kada se raz s tobom ili natom ili mici.:)♥ Onda me to jako razveseli.:)
    6.- Kada vidim svoju lutku tamo negdje ja sam jako srecna, al bas jako jer sam nekom draga, ali naravno mojoj sestricni sam ja uvijek tamo.xD♥
    7.- Kada predem nivo sam ono bas presretna jer dobim nest ili nest otkljucam, a i ipak idem vise na gornji stupanj.xD Obozavam 20,30,40,50 jer onda dobim sd. Lalala.:*♥
    8.- Kada dobijem poruku se razveselim i moram ici pogledati jer sam u mnogo klubovima i volim sudjelovati u raspravama i pisem puno ljudi po knjizi gostiju pa da vidim sto su odgovorili, ali neki opce ne odgovaraju.:/♥
    9.- Starplaza kesa u apartmanu je nesto predivno za mene jer onda odma idem isprobati i kupila sam nest sto sam jako dugo zeljela.:)♥ Danas sam cak dobila dvije kese od Nelly, a kupila 3 stvari.:/ Nije fer. Haha.:*♥
    10.- Uhh... Tu nadem sve i svasta i idem probati napraviti neki styling i onda je uhuhu kako je dobar.:) xD Makar imam sve poslodeno pa nema nist sta bas neznam da imam u ormaru.:) :P ♥

    Pa post je super, jako dobro i super ideja sto sam vec rekla.:*♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  6. Sve stavke me raduju!
    P.S.Ti si mi u BFF. : )

    ОдговориИзбриши