expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

Nagrade ♥

Hellouuuu ♥♥♥
Kako ste mi? (:
Ja sam odlicno ^-^ Konacno se blog otvorio :D
Jedva sam docekala otvaranje!
Napisala sam neke postove na radnoj verziji,tako da cu i njih uskoro objaviti! ♥
Nemate pojma koliko mi je blog faliooooo ♥
Nego da predjemo mi na post! ♥
Ja sam racunala sve koji su ostavili bilo kakav komentar na mom rodjendanskom postu xD
Evo rezultata:

Styling in Suite (x5):
LuckyMicika
DivaMindzi
StarMicaHeart
EmanaaKoll
AndreadeaGirl

Poklon interijer (x5):
LadyBugHaha
Gospa-Nadja
CelebJasna
stilmart
FunnyKetrin12

Mini-intrvju (x3)
DivaKata
missmilica003
Shinymomomom

Post posvecen samo njoj:
VampireLady33
mirhacool

Poklon iz WL do 100 sc:
fancyM.M.
lala02true
CuteGirlTara
KittySarah1122

To bi bilo to ♥
(ako neko nije osvojio nista,to je jer sam izvlacila u utorak...)
A sto se tice stajlinga,to cu objavljivati jedan po jedan (vec su na radnoj verziji)
I nasla sam neke stajlinge koje sam stavila na radnu verziju i nisam objavila,tako da cu te stajlinge prvo :)
A sada brojevi!
Znaci svi koji nisu stavili razmak izmedju brojeva ili zareze,nisam imala zivaca da nagadjam koje ste brojeve hteli,tako da to nisam ni racunala...
A ni one koji su rekli manje ili vise brojeva...
Evo tacne kombinacije:
Najblize bile su....
DivaKata (3)
EmanaaKoll (3)
Posto obe imate po tri pogotka....Ne znam sta da radim xD
Moram i jednoj i drugoj da dam nesto iz WL za 9 sd...To je onda 18 sd,a ja nisam odvojila toliko  za nagrade...
Predlozite mi nesto pametno u komentaru :| 
Ja stvarno ne znam sta cu ://

Da li ste zadovoljni nagradama?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

2 коментара:

  1. Анониман16.10.14. 13:57

    Hvala ti. Stavicu nesto u WL do 100sc, pa mi posalji kada budes mogla. :''3 Pa, mogla bi da prepolovis nagradu, pa da im das nesto do 4 sd (jer 4,5 ne moze xD)
    ~fancyM.M.♥

    ОдговориИзбриши