expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

Stardoll nepravda + blog se KONACNO otvorio ♥

Hellou.♥♥
Danas je dan kada se blog konacno otvorio.
Ja ne mogu da vjerujem.
Nadam se da ga niste zaboravili,i da cete i dalje komentirati kao ranije.♥
Jos nesto..
Pitala sam Milicu odavno za novu rubriku i pre nego sto se blog zatvorio,i slala sam joj i u poruci i u knjizi gostiju,ali nazalost ne odgovara.:/
No,nema veze.
Ja cu vam od sada pisati svaki dan 3 posta,jer sam konacno dobila sve ocjene u skoli,i sve su petice,sem iz hemije imam jednu cetvorku,pa sam je opet popravila na peticu.
I sada imam vremena da pisem ♥

Da,da..
Nadjoh ja jos neku nepravdu xD
Kad ce meni stardoll udovoljiti xd

Za danasnju "Stardoll Nepravdu" izabrala sam.....

Ah da..
Poznato?
Ovu recenicu koju sam uokvirila :"Only for supertars"
Aaaaaaaaa,ludim za ovom trgovinom..
Tako je strava *oooo*
Mozda sa nekim delim isto misljenje o ovoj trgovini,ali neko nije superstar.):
Ni ja nisam..
Nije to sto mozda nemamo novca da uplatimo,vec jer mislim da sam velika da bi igrala igrice *ofc,ali jos uvijek igram xd*  i zato sto mislim da ne treba davati novac za igrice.
A,u nekom drugom slucaju mozda neko i ko voli igrati ovu igricu onda  nema novca da uplati.
A svidjaju mu se trgovine za superstar..
I uvijek stavljaju dosta ljepse stvari nego u ovim da kazem "obicnim" trgovinama.Znam,mislite da  se durim,ali moram jer svi mi bi zeleli imati takve stvari...

Kraj posta!
Da li vam se svideo?

Jos nesto..
Imam jedan zadatak za vas.
Procitajte:
Napisite mi u komentarima ideju za sljedeci post "Stardoll Nepravde" .

Najbolju ideju nagradjujem pokloncicima!
Hocete li se natjecati?
Da li se slazete sa mnom da je ovo nepravda?
Ocekujem komentare.(:
Vidimo se.:)
-EmanaaKoll

7 коментара:

  1. Može trgovina Royalty! Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  2. Kako sam srecna sto blog ponovo radi!♥
    Pa, mozda bi mogla da pises o ss kosama ili tako nesto, nmg da smisljam. xD
    Inace, super post. :)
    I svaka cast na peticama, meni nije ni pola ocjena zakljuceno! xD
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.10.14. 14:24

    Ja sam sedmi razred i imam sve petice samo jednu četvorku iz Geografije.c;
    Ali i tu ću četvorku da popravim naravno.:)
    I ja se radujem jer je blog ponovo otvoren.♥ :D
    Stvarno nemam nekih ideja o čemu da pišeš sledeću Stardoll Nepravdu,ne znam piši o tome kako je nepravedno to što samo superstar članovi mogu da prodaju na starbazzaru.Po meni je to jako ne pravedno jer mnogi non superstar članovi žele prodati neke stvari koje im se ne sviđaju ali ne mogu jer je to SAMO ZA SUPERSTAR ČLANOVE! :)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. Hmm meni se cini da ti ovaj post nije zasijao kao drugi postovi...To je samo moje misljenje :D.Hmm mozda mozes pisati o apartmanima ss clanova?hm?

    -MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман15.10.14. 20:01

    Stvar je u tome da oni kad-tad izbace posebne trgovine za ss ili royaliti jer da ih nema, nitko to nebi ni uplaćivao

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15.10.14. 20:16

    Nepravde su:Samo ss mogu da imaju:3 kluba,mogu da imaju fotki 50,mogu da prave tulume,a mi sto nismo ss imamo jedan tulum MSW koji kosta 12SD,samo oni mogu da imaju kosu,oci,usta,nos kao u realnosti,oni mogu da stavljaju zvuk u prezentaciju,oni mogu da stavljaju slike na Spotlight,mislim to je nepravda trebalo bi i mi sto nismo ss da stavljamo slike da nas ostali vide,imaju 100 stranica u albumu itd, da ne nabrajam vise posto sam se sad iznervirala,ali priznajem i ja sam bila ss ali i tad sam mislila da je to strasno.... *NEPRAVDA* :/
    -zeka.p.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман15.10.14. 20:51

    mislim da treba da pišeš o karjeri na stardolu ja mislim da malo previše košta i da si je mogu priuštiti samo SS ili Royality članove što je glupo i malo više košta

    nicole321cool2

    ОдговориИзбриши