expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 10. 2014.

Lažljivica + "Stardoll Nepravda"

Hej.(:
Lazljivica sam znam..
Ali iskrslo mi je!
Rekla sam da cu svakog dana pisati postove,no stardoll mi je mnogo ali MNOGO kocio,da je to nevjerojatno.
Nisam mogla da udjem.
Evo me kod sestre od tetke i odatle vam pisem post,jer je sa mog lap-topa stvarno nemoguce.):
Jedino kada budem bila kod sestre cu moci da vam pisem post,jer moj kompjuter nema popravke,bar nam je tako rekao onaj majstor koji ga je popravljao..Znaci dok ne kupim novi postova nece biti bas svaki dan..Nadam se da se ne ljutite :/
I da ,moracu da ucim jer je tromesecje (bar kod mene) u sljedeci petak,a iz hemije nikako,ama bas nikako ne mogu popraviti 4.:(

No,posle dugog uvoda predjimo na post.
Za danasnju "Stardoll Nepravdu" sam izabrala:

Trgovinu LUXE!
Hmm..
Znate svi trgovinu LUXE i trgovinu DOT?
Te dve trgovine su slicne (bar meni) u ruževima koje prodaju,sem što u LUXE malo svetlucaju a 12sd više koštaju od ovih u DOT!
Evo slika:
Znam šta ste pomislili u ovom trenutku...
DA!Jeste ljepši od onog u DOT koji ne svetluca.
I da imaju pravo povisiti cijenu!
Ali kada u DOT ima ista ovakva boja koja ne svetluca i kada se lutka udalji ne vide se ta srca i dragulji koji svetlucaju,šta već..
Već samo je isti kao i DOT samo što LUXE košta 20sd,a DOT 8.
Velika razlika,ha?
Mislim da se više isplati kupovati u DOT,kada su sve boje skoro iste,samo što u LUXE svetlucaju,onda je to nepravda.
Da li se slažete sa mnom u ovom slučaju?
-Očekujem komentare.♥ :)
(15 poena ako komentarišete)
-EmanaaKoll

2 коментара:

  1. Анониман24.10.14. 18:05

    Pa ja se slažem sa tobom.Za ovu Stardoll Nepravdu si odabrala predobru temu.Po meni je DOT puno lepši od LUXE trgovine šminke.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. I ja mislim da se vise isplati kupiti Dot
    stilmart

    ОдговориИзбриши