expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 10. 2014.

Styling in Suite # 83 - Zaboravljeni stajlinzi xD

Hellou!
Kako ste mi?
Ja sam kao da me je voz pregazio -.-
Drzali su me u skoli na dezurstvu do pola dva,a casovi su trajali do 12!!!
.__.
Ali posto je sutra Dan skole ne idem u skolu sutra,pa cu lepo da se odmorim xD
Nego da predjemo na post!
Pre neki dan sam bucala po postovima na radnim verzijima i slucjano nadjem post gde pise:
'Styling in Suite #62-KittySarah1122' 
Prvo sam mislila da tu nema ni jednog stajlinga,a kada sam usla tamo stoje dva stajlinga koja nisam objavila :O
Taj post stoji na radnoj verziji od 22.7...
Znam da se KittySarah1122 od tada mnogo promenila,ali meni je jednostavno zao i moram da ih objavim
Pa evo ih:
Eto!
Nadam se da ti se svidjaju :D
Meni su prilicno sltaki (:
Ali nikako da ukapiram kako sam mogla da ih zaboravim i ne objavim...


Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Sta mislite o njima?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

4 коментара:

  1. Анониман16.10.14. 20:16

    Stajlinzi su super!Hvala♥♥
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Stajlinzi su baš lepi, čista desetka!

    Shinymomomom (takođe sam osvojila
    nekakcu nagradicu, nzm koju...ali samo mi se javi na chatu.)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.10.14. 08:47

    Preslatko je! :3 Divno mi je!! ♥
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.10.14. 18:19

    Stajlinzi su prelepi.Najverovatnije da ću i ja da nekada obućem na moju lutku jedan od tih stajlinga.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши