expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

BLOG JE ZVANICNO PONOVO OTVOREN! ♥

Hellou. (:
Prvo moram poceti sa necim nevezanim za ovo... Jako sam se iznervirala
kada sam videla 10+ postova koji su danas napisani , zato sto trebam ja prva da objavim post...
Ali ajde , oprosteno Vam je. :) ♥

Dugujem svima jedno veliko IZVINJENJE! Bila sam jako detinjasta i nepromisljena kada sam
onako iznenada zatvorila blog. Znam da je svima to bio veliki sok. Ali imala sam razloge...
U poslednjih nekoliko meseci imam bas puno privatnih problema i jako sam neorjetisana i
ne razmisljam o tome sta radim... Drugo , pocela je skola... A osmi razred zaista zahteva mnogo
truda i vremena... A trece je to sto sam skoro potpuno izgubila inspiracije za pisanje postova...
No izgleda da je meni ipak trebao samo veci odmor. Shvatila sam da ne mogu da napustim sve ovo,
previse sam zavolela ovaj blog , pisanje postova i zavolela sam Vas! Ne mogu sve da Vas izdam i
napustim. Prosto nemam srca. Zato je ovaj blog ponovo otvoren. 
Neki su pisali komentare kako ja ovo radim samo da bih privukla paznju... Ne mogu da verujem
da ste to uopste pomislili , za sve te osobe zelim da porucim: Procitajte ovaj tekst iznad i shvatice sve. :/

Odlucila sam svasta nesto , pa da pocnemo...
Bukvalno su mi odluke brutalne.

Ja vise nemam vremena za pisanje svakodnevnih postova kao sto su novosti...
Nemam vise vremena ni za jednu rubriku...
A sto je najgore , Stardoll mi je toliko dosadio da ne mogu da ga smislim...

Pa zato evo mojih odluka , koje sam donela uz pomoc moje najbolje prijateljice Anje. :)
1. Izabrala sam dve bloggerice koje ce "voditi" blog...
To su: Natasa i Natalija.
Da se vi ne bi medjusobno prepirale koja ce pisati novosti , ovako sam odlucila...
Sve bloggerice , pa i Vas dve ce nastaviti da pisu njihove rubrike kao i obicno.
Ali Natasa i Natalija ce od sada imati jedan dodatan posao.
Pisanje novosti kao ja do sada...
Npr. Natasa ce pisati ceo oktobar , pa ce Natalija ceo novembar itd...
Znaci smenjivacete se svakog meseca.
Natasa ti ces ovaj mesec pisati novosti.
Natalija ti ces pisati novosti u novembru.
Za sledece mesece cemo se dogovoriti.

Sledeca novost vezana za moje blogovanje je:
Od sada cu pisati samo jednom nedeljno , nedeljom
i to cu pisati rubriku: "Protekla nedelja na Stardoll-u" , koju
cu od sada pisati kao post na pocetnoj stranici.
P.S. nadam se da se Milena - Venus nece naljutiti sto cu pisati ovu rubriku
na mom blogu. Necu te kopirati , samo ce mi ideja biti eto slicna. Jednostavno
to je jedino za sta imam vremena. Nadam se da se neljutis. 

Vodicu blog i pravicu takmicenja za bloggerice kao i do sada ,
samo sto vise necu pisati novosti i moje ostale rubrike.

Kada bude bio zimski i letnji raspust ja cu pisati i novosti i moje rubrike
i proteklu nedelju. Jer cu tada imati visak slobodnog vremena za pisanje i
vise vremena da smislim postove , i naravno imacu vise inspiracije. ♥

Ukinucu mozda 2-3 stranice.
A casopis cu preskociti za ovaj mesec , pa cu ga pisati u novembru. :) ♥


To su sve novosti.
MOLIM SVE BLOGGERICE DA PAZLJIVO 
PROCITAJU OVAJ POST!
Izvinjavam se na ovoliko novosti , ali tako je kako je. :/ ♥

Nadam se da ove novosti nisu toliko strasne za vas. :D

-Komentarisite. :]
-Vidimo se u nedelju. ♥

-MiciRainbow2
P.S. uvek me mozete kontaktirati na moj e-mail:
micirainbow2@gmail.com



2 коментара:

  1. drago mi je sto si opet otvorila blog, i naravno da se ne ljutim sto ces pisati istu rubriku kao i ja :) srecno

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.10.14. 13:49

    Meni je jako, jako, jako drago sto si otvorila blog. Podpuno te razumijem, i meni je StarDoll dosadio. Kada sam jedan dan usla na blog, i vidjela post u kome kazes da ga zatvaras, dozivjela sam sok! :O Ali ponovo je poceo da radi, tako da mi je bas drago. Napravila si dobru odluku sto si putila Nataliju i Natasa da, pa, ne neki nacin, vode blog, jer pisu super i redovne postove! Zelim ti srecu u daljem radu, da blog ima pregleda i komentara jos vise nego prije, i svee najljepse! ♥
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши