expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 10. 2014.

MSW 2014 Final ♥

Hellouu!
Nema sanse da objavim i trecu novost jer za dva minuta MORAM da pocnem da crtam inace necu zavrsiti!A i biologiju moram da odgovaram ._.
Svakog casa se setim sta trebam da ucim aaa...
Tako da odmah prelazim na post!
Danas je konacno MSW finale! 

Koliko sam videla nema Hrvatske :|
Ja sam glasala za neku iz Francuske jer mi je ona bila prva :'D
Zao mi je sto nema Hrvatske...Kad Srbija nije prosla ni u polu finale,mogla je Hrvatska u Finale
Ja sam navijala za Linu...Mozda je Hrvatska i prosla,ali ja nemam vremena da opet proveravam,ma sve jedno,kad Srbije nije prosla ni u Polu finale nije mi se gledalo no ko je prosao u finale...

Da li ste zadovoljni rezultatima?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01

3 коментара:

  1. Анониман21.10.14. 18:13

    Apsolutno zadooljno! :* Moje su prijateljice dogurale daleko! Svaka čast cure,ali glavno da je BALKAN među prvima ♥ Balkan♥
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.10.14. 18:53

    starLucy11 je u semi-finals(hrvatica)Toooooo ♥
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.10.14. 20:48

    Ja sam se odusevila i odmah u potragu tko je prosao iz Hrvatske, takoder sam navijala za Linu, ali usla je neka StarLucy. Tako nesto, nemam pojma.♥♥ Super su sve koje su usle samo su mi neke malo smijesne.xD♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши