expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 10. 2014.

5 ways to wear The Jet Set Military Coat!

Hello dollies!
Oktobar je, sto znaci da je sezona kontrolnih i pismenih i odgovaranja....
Zato sam ja lepo sela i naucila geografiju, istoriju i biologiju, javila se iz sva tri i sad vise ne moram da brinem da ce me prozvati pa mogu da vam pisem ;)
Kad sam usla, pojavilo mi se ovo:
 Prvod:
Draga predivna Royality lutkice,
Tu je nova prodavnica smao za SuperstarClanove i zelimo da imas ovu predivnu jaknu pre svih ostalih kao znak nase zahvalnosti. Uzivaj!
xoxo, Stardoll

Meni se poruka mnogo dopada. Bas su pazljivi.Ali nije fer sto je sam zo royality i ss clanove...
Anyway, jutros sam od stardoll-a dobila ovu jaknu:
Izgleda tako i pojma nemam zasto nam ju je stardoll poslao, ali okej.
Inace, nisam sigurna, ali mislim da je samo za ss clanove. Ne znam. Nemojte me drzati za rec ;)
Inace jaknica mi je okej, nervira me ova rupa za prst i rukavi, ali okej.
Ako ste je dobili i svidja vam se, ja cu vam danas pokazati 5 nacina na koje mozete nositi ovu jaknu. :)
Nadam se da cete uzivati!
Ako ste spremne, krecemo....

#1 Uz suknje
Ok, dakle, prvi nacin je uz visokostrukirane suknje, ili suknje sa visokim strukom.
Kako hocete.
Inace, ja nosim HB suknju uz Nelly majicu (bilo koja jednobojna majica koja ide uz suknju), crne hulahopke i Beyonce cizme (ZNAM da se ne zovu tako, ali ja ih zovem Beyonce cizme :D).

2# Uz pantalone

Ma bravo, Natalija, ukapirala si da mozes nositi jaknu uz pantalone xD
Ovde imamo primer outfyta sa helankama (MSW majica, UGG-zice i torbica), sa farmerkama (majica sa nalepnicom i cipele u slicnoj boji) i koznim pantalone (UGG-zice i DO WHAT YOU LOVE majicu iz Nelly-a).

3# Haljine


Idite na 'Sarakejaste' XD haljine, kako ja kazem, neke girly haljinice sa dzepovima ili kragnicama. Obe moje su na tufnice, i obe su po 4 sc, i jednu sam uparila uz crne cipele, a drugu uz bele baletankice.

4# Uz zanimljiv top

Ovde imamo tri primera razlicitif gornjih delova: sljokicava majica, dva dzempera i kosulja na vezivanje. Odaberite bilo koji, a dole mozete nositi bilo sta.

5# Uz sorts

I, evo poslednje ideje....
Imamo printirani, teksas i sorts sa visokim strukom. Mozete ih nositi sa ili bez hulahopki, uz patike ili baletanke. Mozda cak i cizme, a ja sma sva tri uz stikle. Preporucujem ajice koje se vezuju ili CROP TOPove.

I, eto!
To bi bilo to za ovaj post!
Znam da nije ensto narocito ali mislim da je bar malo koristan da vam da malo ideja i da vas malo inspirise.
Ja  sada idem da pisem roman, a vi komentarisite dole sta mislite! :)
(15 poena)
-Natalija

4 коментара:

  1. Ja sam ss i nisam dobila tu jaknu :/
    Lijepi su mi svi outfiti al najbolji su mi uz hlače i šorc :)
    Jako si se potrudila


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam royalty ali nisam bila na stardollu, pa nzm da li sam je dobila.XD

    ОдговориИзбриши
  3. Gde mogu da se kupe Beyónce cizme i ta koliko? ?

    ОдговориИзбриши