expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 10. 2014.

HotBuys Platform Hikers

Hellou!
danas ima bas puno novosti,a moram da objavim novosti i na Lininom blogu...
Tako da ce zato biti na svim stvarima ime oba bloga,jer ja ne mogu da pravim duple slike sa razlicitim linkovima!
Danas su nam u Starplazu stigle ove platforme:
(kliknite na sliku kako biste uvecali)
Ne vidi se bas lepo od oba linka...
Marka: Bonjour Bizou
Cena: 13 sd
Cena je sasvim ok :)
Mogli su i vise po obicaju xD

Post jeste prekratak,ali ne mogu da pisem duze jer trebam duplo da objavim plus moram da ucim geografiju i radim rad iz likovnog :|

P.S. i danas se promenilo ono za obavestenja...Sada kad imate 100 ili vise obavestenja ovako vam pise:
Meni je to glupo,a vama :/

Da li vam se svidja novi HotBuys?
Kupujete ga?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

3 коментара:

  1. Анониман21.10.14. 17:28

    HotBuys je prelep.Crna boja ide uz svaku kombinaciju i jednostavno su jako elegantne.Najverovatnije ću da kupim te štikle.Cena je solidna mogli su da stave 20 SD,ali po meni ni 13 SD za ove štikle nije malo.Ja bi za njih stavila možda 9-10 SD ni manje ni više.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.10.14. 12:37

    HotBuys (cipele) su stvarno lijepe i neznam hocu ih upiti, mozda cak i hocu ako mi lijepo stoje, asad cu ici vidjet kakve su, a ni cijena nije bas prevelika kao inace.:)♥ Malo jesu skupe al' kako je tako je.:) MIslim da se mogu kombinirati uz sve.:)♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.10.14. 13:35

    Meni se na prvi pogled svidjaju,ali uzasno stoje mojoj lutki..tako da ne kupujem.
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши