expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 10. 2014.

(LE)FTR #5 - Subscouture Death Metal Jacket + IZVINI, NATASA

Hello there!

Pre svega, IZVINI NATOOO!
ZNAM, znam da sam neaktivna i da nista ne pisem i da je sav teret bloga spao na tebe i molim te iozvini :(

Imam mnogo problema u RL i potpuno sam zapostavila blog....
Pokusacu sutra eventualno jos 1 post, ali sutra imam toliko da ucim da ne znam gde mi je glava, aa...

Okej, sad kad smo zavrsili sa tim, idemo na LEFTR!
Znam da pisem ovu rubriku jednom u sto godina, ali ne vredi XD
Izvinite :3

U jednom od postova sam vas pitala sta zelite i odabrale ste ovu jaknu:
 Ona je iz Subscouture i kosta 35 sd.
Jako je lepa, ima bodlje i kozna je i crna je.
Ja sam nasla nesto najslicnije sto sam mogla, a to je ova besplatna MH jaknica:Ona s
Ona se ranije dobijala besplatno iz MH kluba.
Pa, meni bas lici. I ne znam za vas, ali po mom misljenju ova 'kopija' odnosno nasa zamena za Subscouture, lepse izgleda na lutki nego original.

Outfyt:
O outfyt-u:
Crn je, darkerski,osim ovog zlatnog topa koji je pop of color.
Inace, ako zelite dodatni rock fazon, mozete dodati iscepane hilahopke ili helanke.
I neke cizme popud mojih Beyonce cizama, ako zelite malo vise rokerski fazon.
Ja volimda zadrzim taj girly look, tako da mi je ovo okej.

Ocena. 8/10


Kako vam se dopada ovonedeljni LEFTR?
P.S. Znam da roman nije izasao milion godina, ali imam malenu stvaralacku blokadu. Izvinite .-.

-Natalija


2 коментара: